ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38202
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
  • 398 بازدید
  • ارسال توسط :
نحوه شهادت شهید حججی، تداعی کننده واقعه عاشورا بود

نحوه شهادت شهید حججی، تداعی کننده واقعه عاشورا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مهدی صباغ در مراسمی که عصر جمعه به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید محسن حججی ویادواره شهدای آبروی محله ما در مسجد روستای کمال آباد شهرستان البرز برگزارشد اظهار کرد: قاتلین شهید محسن حججی از نسل یهودیان زمان پیامبر هستند و به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مهدی صباغ در مراسمی که عصر جمعه به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید محسن حججی ویادواره شهدای آبروی محله ما در مسجد روستای کمال آباد شهرستان البرز برگزارشد اظهار کرد: قاتلین شهید محسن حججی از نسل یهودیان زمان پیامبر هستند و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: همه وظیفه داریم توانمندیهای نظام را شناخته و در کنار آن به حل مشکلات جامعه بپردازیم.

فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صحنه شهادت محسن حججی همانند واقعه عاشورا بود که در اذهان تداعی کرد و بسیاری را تحت تاثیرقرارداد.

صباغ تصریح کرد: در صدر اسلام پیامبر اکرم(ص) شکنجه‌ها و خون دلها خورد تا پرچم لا اله الا الله دین اسلام بر افراشته شد و در دوران نزول وحی نیز رسول خدا با کفار رو در رو بود ولی در دوران حضرت علی، امیرالمومنین با کسانی روبرو شد که از یاران زمان پیامبر بودند و پیشانی آنها از شدت عبادت و نماز پینه بسته بود.

فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شایعات منافقین بدر زمان رسول اکرم بصیرت مردم آن زمان را کور کرد و امام علی (ع) را ۲۵ سال خانه نشین کرد.

وی تصریح کرد: امروزه چنان مسئولان به حواشی بیشتر از مشکلات اصلی جوانان توجه دارند که تنها مشکل جوانان را کنسرت می دانند.

صباغ گفت: در حال حاضر بیش از ۲۳۳ کانال ماهواره ای به زبان فارسی در حال پخش برنامه های ضد فرهنگی است که در باورهای دینی ما تاثیر بگذارد و متاسفانه این شبکه ها تا روستاهای ما نیز است نفوذ کرده است.

وی گفت: دشمنان انقلاب امروزه تهاجم فرهنگی را برای تغییر فرهنگ و باورهای دینی آغاز کرده اند تا جوانان را تحت تاثیر قرار دهند.

فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید دستاوردهای انقلاب و ارزشهای دینی بدست آمده بخوبی برای نسل جوان بازگو شود تا ضمن پاسخگویی به سوالات نسل جدید آنها را با انقلاب همراه کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.