ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38219
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
  • 528 بازدید
  • ارسال توسط :

علم‌الهدی: گزینه روی میز ما شهید«حججی‌ها» هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر این‌که تنها نقطه در جهان که در اختیار شیعیان جان‌برکف و دلداده مقام ولایت قرار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر این‌که تنها نقطه در جهان که در اختیار شیعیان جان‌برکف و دلداده مقام ولایت قرار دارد، ایران است، اظهار کرد: قبله اول مسلمانان در تصرف ناپاک‌ترین حکومت‌ها و عناصر، حکومت غاصب فلسطین و اسرائیل واقع خواهد شد، تنها جایی که در اختیار شیعیان متدین، دلدادگان مقام ولایت و جان‌برکفان در عرصه فدایی شدن در راه قران و دین قرار دارد و می‌تواند قبله مسلمین و قبه الاسلام در روی کره زمین قرار بگیرد، این سرزمین است.

علم‌الهدی با اشاره به سفر «محسن حججی» پیش از اعزام به جبهه به مشهد، اظهار کرد: شما مناجات‌نامه‌ای که این شهید بزرگوار با امام رضا داشته و رفته بخوانید، این شهید در این مناجات‌نامه با امام رضا طوری حرف می‌زند که انگار امام رضا(ع) او را به جبهه می‌فرستند و چون اعزامی امام رضا(ع) به جبهه است، به‌عنوان یک شهید آن‌چنان می‌درخشد که یک تابلوی شفاف رنگین در عرصه مقاومت اسلامی و در عرصه مبارزه دینی با کفر جهانی درمی‌آید.

امام جمعه مشهد ادامه داد: شهادت همه شهدای ما خصوصاً شهدای مدافع حرم برکات زیادی هم برای اسلام و هم برای این نظام داشته و دارد اما شهادت این شهید مظلوم سر بر کف، دو امتیاز نسبت به همه شهادت‌ها دارد، امتیاز اولش این است که وقتی دشمن در آن چشمان نافذ رشادت قهرمانانه این شهید در لبه قتله‌گاه نگاه کرد، آن نگاه نافذ به آمریکا پیام داد که آمریکا، ایران پر از حججی است، آمریکا در چه فکری است؟

وی خاطرنشان کرد: «محسن حججی» متولد سال 70 است، نه امام را دیده، نه 8 سال دفاع مقدس را دیده، نه فداکاری و ایثارگری‌های هشت سال رزمندگان را دیده، متولد سال 70، آخر نسل سوم انقلاب، بیاید در عرصه شهادت بر لبه قتله‌گاه با این رشادت و این نگاه نافذ و این شادابی از شهادت بایستد، آمریکا می‌تواند با چنین مملکتی دربیفتد؟ آمریکا می‌تواند بگوید گزینه نظامی روی میز ماست؟ ما هم گزینه حججی روی میز داریم، ما حججی نشان دادیم، ایران هم پر از این فرزندان است، این تازه متولد سال 70 است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: شما مستکبرین ناپاک سعی کردید این مملکت کانون فسق و فجور شود، تهاجم و شبیخون فرهنگی کردید، هویت فرهنگی را از این ملت بگیرید، جوان ما را به انواع مفاسد اخلاقی و منکرات آلوده کنید، سفره دین را از زیر پای نسل جوان ما با بی‌حجابی، بدحجابی، منکرات و فحشا جمع کنید، آخرش ببینید، این جوان متولد سال 70 است، نسل ما این است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه آمریکایی المانیتور نوشته «حججی ایران را متحد کرد»، یعنی حتی آنان که گوشه و کنار نق می‌زدند که چرا جوانان ما باید بروند عراق و سوریه، چرا باید در سوریه و عراق بجنگیم، حتی آنان هم می‌گویند باید برویم، آنان هم تقریباً همفکر شدند، این پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکایی می‌گوید که این شهید کشور را متحد کرد، این اتحاد به برکت امام رضا(ع) است.

علم‌الهدی یادآور شد: برادران و خواهران، این مشهد و خراسان، قبه‌الاسلام است، پایگاه امام رضا نه، الآن کعبه اسلام در دنیا است، مسجد پیغمبر در دنیا است، حرمت این شهر را حفظ کنید، هویت این شهر را حفظ کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.