ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38259
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین نماز جمعه دهستان نصرآباد برگزار شد+تصاویر

اولین نماز جمعه دهستان نصرآباد برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  صبح تفت، پیش از ظهر امروز در طی مراسمی با حضور پرشور مردم دهستان نصرآباد، فرماندار و بخشدار مرکزی تفت، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد و جمعی از مسئولان محلی اولین امام جمعه دهستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  صبح تفت، پیش از ظهر امروز در طی مراسمی با حضور پرشور مردم دهستان نصرآباد، فرماندار و بخشدار مرکزی تفت، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد و جمعی از مسئولان محلی اولین امام جمعه دهستان نصرآباد معرفی و اولین نمازجمعه در این دهستان اقامه شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این مراسم با گرامیداشت داشت و یادخاطره شهید حججی، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به واسطه شهید حججی باردیگر به نقاط مختلف جهان شناسانده شد.

«حجت الاسلام شریفی» با اشاره به برگزاری اولین نمازجمعه در دهستان نصرآباد گفت: چند سالی است که شما مردم درخواست برگزاری نمازجمعه را در منطقه خود دارید که با پیگیری ها مستمر موفق به احقاق آن شدیم و اکنون در 27 نقطه استان یزد نمازجمعه با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

وی با قرائت حکمی حجت الاسلام والمسلمین « مهدی قانعی» را به عنوان امام جمعه دهستان «نصرآباد» معرفی و گفت: قانعی، فردی جوان، پرشور، باانگیزه، انقلابی و فرهنگی است که ان شاالله  بتواند هر چه بیشتر به روند رو به رشد این منطقه کمک کند.

همچنین در اقدامی زیبا حکم امام جمعه دهستان «نصرآباد» توسط پدر شهید جلالی به وی اهدا شد.

گفتنی است دهستان نصرآباد با 10 هزار نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان تفت و مرکز آن در فاصله60 کیلومتری غرب شهر یزد واقع است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.