ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38284
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
جبهه مقاومت توسط جوانان مدیریت می‌شود

جبهه مقاومت توسط جوانان مدیریت می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فرید نجف نیا شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم (محسن حججی) که در مهدیه آل یاسین شهرستان فردیس برگزار شد، بابیان اینکه جبهه مقاومت توسط جوانان مدیریت می‌شود، اظهار کرد: جوانان جبهه مقاومت بهترین و ناب‌ترین خاطرات را به وجود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فرید نجف نیا شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم (محسن حججی) که در مهدیه آل یاسین شهرستان فردیس برگزار شد، بابیان اینکه جبهه مقاومت توسط جوانان مدیریت می‌شود، اظهار کرد: جوانان جبهه مقاومت بهترین و ناب‌ترین خاطرات را به وجود آوردند.

معاون فرهنگی دادگستری استان البرز در ادامه بابیان اینکه خاورمیانه قلب جهان است، عنوان کرد: هرکه بر قلب جهان حکومت کند، حاکم جهان است.

وی با تأکید بر اینکه منشأ خاستگاه سه تمدن در خاورمیانه بوده است، افزود: آمریکا می‌خواهد خاورمیانه را به دست گیرد و به این وسیله برجهان حکومت کند اما تا جبهه مقاومت وجود دارد، هیچ‌کس نمی‌تواند به خاورمیانه دست‌درازی کند.

نجف نیا در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «سوریه عمق استراتژیک نظامی ایران است»، افزود: دشمنان با از بین بردن نشان معصومان قصد از بین بردن اندیشه شیعه رادارند که به همت رشادت‌های مدافعان حرم هیچ‌گاه به این هدف نخواهند رسید.

به گفته وی اگر در سوریه با دشمنان مقابله نکنیم در مرزهای کشور باید با آن‌ها به مقابله بپردازیم.

معاون فرهنگی دادگستری استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه آمریکا به‌صورت مستقیم وارد هیچ جنگی نمی‌شود، تأکید کرد: آمریکا با تولید سلاح به تقویت تکفیری‌ها اقدام می‌کند و با این کار از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند.

وی بابیان اینکه مدافعان حرم شش سال است که در جبهه مقاومت می‌جنگند، گفت: روسیه دو سال است که به جبهه مقاومت پیوسته است و این مهم موجب همبستگی میان خاورمیانه شده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان البرز بابیان اینکه تمام پشتیبانی‌های جبهه مقاومت معطوف به سوریه شده است، تأکید کرد: به همت رزمندگان اسلام داعش از این کشور پاک‌سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ میان جبهه مقاومت و داعش جنگ حق و باطل است و این نشان‌دهنده آن است که جبهه مقاومت هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود و بی‌تردید پیروزی از آن ماست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.