ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38299
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۰۷
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :

امروز سوریه میدان آزمایش اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: از هم‌نشینی با بعضی از افراد که در کارشان بدکار هستند انسان باید به پرهیزد چرا که نشست و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: از هم‌نشینی با بعضی از افراد که در کارشان بدکار هستند انسان باید به پرهیزد چرا که نشست و برخواست‌ها روی انسان تاثیر می‌گذارد
و در انتخاب دوست  باید دقت لازم را داشته باشیم.
وی با تقدیر و تشکر از همه کسانی که نسبت به نظم و امنیت در شهرستان جیرفت  اقدام می‌کنند، افزود: کم‌لطفی‌هایی در حاشیه‌های شهر جیرفت شده است و جای جبران وجود دارد از همه نظر از جمله فرهنگی، اجتماعی و … که باید اجرا شود.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای بسیاری خوبی در محله سرجاز جیرفت در حال انجام است که نیاز است سرعت بیشتری در انجام کارها انجام شود، بیان کرد: دین نیاز به مجاهدت و خون دارد و هر زمان کمرنگ شد مجاهدان باید در صحنه بیایند و جهاد کنند.
حجت‌الاسلام کرمی‌پور با اشاره به کلام امام خمینی(ره) افزود: هرچه جان بدهیم در برابر اسلام کم است شهید حججی نخستین شهید و آخرین شهیدی نیست که اینطور به شهادت رسیده و امروزه سوریه میدان آزمایش اسلام است.
وی اظهارکرد: نخستین دخالت آمریکا در ایران با کودتای ۱۳۳۲  آغاز شد و از آن زمان تاکنون آمریکا نسبت به ایران عوض نشده است امروز استکبار جهانی مصداق آمریکا و انگلیس است و در پیروزی انقلاب ما دیدیم همه کشورها آمدند با ایران جنگ کردند امروز همه مسوولان ما باید مراقب باشند.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: ۲۸ مرداد در ایران اتفاق نخواهد افتاد و دیگر پای آمریکا به ایران باز نخواهد شد چراکه مردم ایران بیدار و هوشیار هستند.
حجت‌الاسلام کرمی‌پور تأکید کرد: اگر کسی بخواهد رای اعتماد مردم را داشته باشند باید مانند شهید رجایی و باهنر باشند و امروز نیز وزرایی که رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را می‌خواهند باید مانند این دو شهید باشند و سبک زندگی این دو شهید را داشته نباشند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.