ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38300
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۰۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

آزادگان آینه‌های شکست‌ناپذیر اسارت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده، امام جمعه ماهان در خطبه‌های نماز جمعه ماهان با اشاره به تشکیل دولت‌دوازدهم و رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: پرداختن به مشکلات مردم، تعامل گسترده با دنیا و صلابت و قاطعیت در برابر  نظام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده، امام جمعه ماهان در خطبه‌های نماز جمعه ماهان با اشاره به تشکیل دولت‌دوازدهم و رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: پرداختن به مشکلات مردم، تعامل گسترده با دنیا و صلابت و قاطعیت در برابر  نظام سلطه‌ از عمده جهت‌گیری‌های دولت باید باشد و مدنظر بگیرد.
 وی افزود: پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در درجه اول باید قرار داشته‌باشد به‌گونه‌ای که معیشت مردم را باید در این چهار سال به نقطه قابل قبولی برسانند و خوب است که دولت‌ دوازدهم دولت شهید رجایی را الگو قرار دهد و ساده‌زیستی، خدمت‌رسانی و ولایتمداری را پیشه کند.
امام جمعه ماهان تعامل خوب، مفید، همراه عزت با دنیا را خواستار شد و گفت: ارتباط وسیع و گسترده با دنیا به‌ویژه کشورهای اسلامی منطقه باید در اولویت دولت جدید باشد و در برابر کشورهای سلطه‌طلب با صلابت و قدرت ظاهر شود و امروز نمونه بارز نظام سلطه و سلطه‌طلبی در دنیا رژیم آمریکا است.
وی تأکید کرد: از اول انقلاب تا کنون نشان داده شده که هزینه تسلیم شدن در مقابل زورگویی‌های آمریکا کمتر از هزینه ایستادگی در مقابل آن‌ها نیست.
حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به معرفی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای آن از طرف مقام معظم رهبری مطرح کرد: مقام معظم رهبری بر استفاده از تجربیات افراد با تجربه و کسانی که برای کشور طرح، ایده و اندیشه دارند نگاه فراجناحی داشته و در انتخاب اعضا به انقلابی بودن، دلسوز نظام بودن، معتقد به اسلام و نظام اسلامی بودن توجه داشتند و معیارهای انتخاب مقام معظم رهبری بوده است.
وییاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامیداشت و اظهار کرد: شهید حججی را در حالی شهید کردند که این شهید هم طعم اسارت حضرت زینب(س) را چشید و با جدا کردن سر از بدنش سربریدن از بدن امام حسین(ع) را هم با تمام وجود لمس کرد چه سعادت بزرگی قسمت این شهید شد.
حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی مطرح کرد: آزادگان آینه‌های شکست‌ناپذیر اسارت هستند که توانستند در بدترین شرایط اسارت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را حفظ و دشمن را تسلیم خود کنند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.