ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38327
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

۳۰۰۰ نفر از فرزندان جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در نوبت کار هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، احمد بهرامی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان 318 نفر آزاده بیشتر از 25 درصد وجود دارد.وی بیان کرد: 3 هزار نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، احمد بهرامی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان 318 نفر آزاده بیشتر از 25 درصد وجود دارد.
وی بیان کرد: 3 هزار نفر از فرزندان جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در نوبت کار قرار دارند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از 9 هزار نفر جانباز پنج درصد به بالا در این استان است.
بهرامی عنوان کرد: طبق قانون تمامی استخدامی‌ها در سطح کشور ازطریق سازمان سنجش انجام می‌شود.
وی افزود: برابر قانون 25 درصد هر استخدامی متعلق به جامعه شاهد و ایثارگر 25 درصد به بالا است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت استخدامی‌ها که انجام می‌شود این قانون نیز باید رعایت شود.
بهرامی بیان کرد: برخی از استان‌ها بسترهای کار در آنها فراهم بوده و مشکلی جهت اشتغال افراد در آنها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه بستر کار مانند برخی استان‌ها فراهم نیست و فقط یک شرکت نفت وجود دارد که آن هم تابع قوانین خاص خود است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.