ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38345
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :

شهید حججی نور چشم همه ایرانیان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه های آخرین جمعه مرداد ماه 96 در بندرعباس با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان و با بیان اینکه ورود آزادگان در مردادماه سال 69 به کشور شورونشاط خاصی به کشور بخشید، اظهار کرد: آزادگان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه های آخرین جمعه مرداد ماه 96 در بندرعباس با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان و با بیان اینکه ورود آزادگان در مردادماه سال 69 به کشور شورونشاط خاصی به کشور بخشید، اظهار کرد: آزادگان سند افتخار ایران اسلامی بوده و پیام اسارت و زنده نگاه داشتن و ادامه راهشان برای نسل جوان بسیار مهم و حیاتی است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت مجاهدت و صبر آزادگان در زندان‌های رژیم بعثی عراق افزود:  آزادگان در جهت ایجاد امنیت و حفظ اقتدار و آرامش انقلاب اسلامی ایران سال‌ها اسارت کشیدند و باید قدر عظمت ایثارگری آنان را بدانیم.

امام‌جمعه بندرعباس ادامه داد: سختی‌های بسیاری بر آزادگان ما در دوران اسارتشان از سوی رژیم بعثی عراق وارد می‌شد تا بتوانند صبر و همبستگی آنان را بشکنند اما آزادگان ما با اتکا به خداوند و با زنده نگاه داشتن نور امید در وجود خود توانستند بر آن سختی‌ها غلبه کرده و با افتخار به آغوش کشور و انقلاب بازگردند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ضمن تسلیت ۲۹ ذی‌قعده سالروز شهادت امام جواد (ع) به تمامی شیعیان جهان با اشاره به سیره آن حضرت عنوان کرد: گذشت، صبر، بردباری و تلاش آن حضرت برای احیای سیره رسول خدا الگویی برای مسلمانان جهان است.

وی در خصوص خطبه هفته گذشته خود مبنی بر انتخاب شهردار خاطرنشان کرد: عده‌ای از سخنان هفته گذشته‌ام در خصوص انتخاب شهردار و مؤلفه‌هایی که در این زمینه برشمردم، برداشت دیگری داشته‌اند اما بنده حرف خود را می‌زنم و می‌گویم که شوراها در سراسر استان ازجمله در بندرعباس باید تلاش کنند تا انتخابی خدایی انجام داده و منافع مردم را در نظر بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ضمن درخواست از اعضای شوراهای اسلامی استان برای انتخاب شهردار‌ها با دقت کافی و بر اساس لیاقت، ابراز کرد: شوراهای اسلامی پاسخگوی تصمیمات خود هستند و نباید اجازه دهند با انتخاب نادرست، شهر دچار آسیب جبران‌ناپذیر شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ابن خصوص خاطرنشان کرد: انتقاد به عملکرد شهرداری‌ها وظیفه ما برای اصلاح امور جاری شهر‌ها در استان است.

وی با اذعان به اینکه سالروز کودتای ۲۸ مرداد اوج دخالت امریکا به‌صورت علنی در ایران است و مردم ما باید جنایت‌های امریکا در جامعه ایران را برای نسل‌های آینده و فرزندان خود تبیین کنند، اضافه کرد: مجالس تمام کشور‌ها باید مانند مجلس شورای اسلامی ظلم‌های آمریکا را در ایران بازگو کنند.

امام‌جمعه بندرعباس فرارسیدن هفته دولت را به تمام تلاشگران اجرایی کشور تبریک گفت و افزود: همه دولت‌ها در مقام اجرا به نمایندگی از طرف ولی‌فقیه و مردم کارهایی انجام داده‌اند و دولت‌های بعدی این تلاش‌ها را ادامه می‌دهند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۶ روستا در استان بی مسجد یا دارای مسجد فرسوده است و مشارکت مردم با ایمان را در بازسازی این مکان‌های عبادت می‌طلبد.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج تصریح کرد: این ازدواج الگویی برای ازدواج آسان در جامعه بوده و خانواده‌ها باید از انجام هزینه‌ها و تحمیل مهریه‌های زیاد خودداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ضمن تسلیت شهادت شهید حججی از شهدای مدافع حرم که به دست تروریست‌های کوردل داعش در سوریه سر بریده شد، بیان کرد: شهید حججی با شجاعت خود نشان داد که راه امام حسین (ع) با قوت و قدرت ادامه داشته و مرگ پایان راه انسان نیست؛ وی نور چشم همه ایرانیان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.