ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38371
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

آزادگان سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام تقی روحانی، امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته 27 مردادماه با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا لباسی است که انسان را از هر آسیبی در امان نگه می‌دارد.وی با اشاره به سالروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام تقی روحانی، امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته 27 مردادماه با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا لباسی است که انسان را از هر آسیبی در امان نگه می‌دارد.
وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور افزود: آزادگان سرمایه‌های جاودانه‌ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه رودسر اقتدار، امنیت و آرامش جامعه ما را مدیون ایثارگری، فداکاری و از خودگذشتگی شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز دوران 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: مسئولان باید قدردان آزادگان باشند و نکند که بعضی از این افراد نادیده گرفته شوند.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت افزود: این هفته فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دستاوردهای نظام به مردم بوده و این خود زمینه اعتماد مردم نسبت به مدیران را افزایش خواهد داد.
حجت‌الاسلام روحانی وظیفه دولت را خدمت بی‌منت به مردم دانست و گفت: امیدواریم که قبل از فرا رسیدن هفته دولت کابینه دولت دوازدهم تشکیل شود.
وی با اشاره به نحوه شهادت شهید حججی، افزود: خانواده این شهید والامقام با کمال وقار و متانت در مقابل چشم دشمنان ایستادند.
امام جمعه رودسر از نیروهای سپاهی خواست تا انتقام شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی را از دشمنان بگیرند.
وی تصریح کرد: به لطف خداوند پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است و اسرائیل خود را برای محو شدن از صحنه روزگار آماده کند.
الیاس عبداله پوراملشی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.