ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38413
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
عطر گلاب و شهادت در بیرجند پیچید/ دلاور مردانی از جنس عشق و باران آمدند + تصویر

عطر گلاب و شهادت در بیرجند پیچید/ دلاور مردانی از جنس عشق و باران آمدند + تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تسنیم از بیرجند، امروز بار دیگر بیرجند مهمان دارد. باز گویی بوی نخل‌های سوخته می‌آید و آسمان بیرجند حال و هوای دیگری دارد. صبح امروز عطر شهادت در آسمان خراسان جنوبی به ویژه شهر بیرجند پییچد و به راستی چه مظلومانه چشم به راه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تسنیم از بیرجند، امروز بار دیگر بیرجند مهمان دارد. باز گویی بوی نخل‌های سوخته می‌آید و آسمان بیرجند حال و هوای دیگری دارد.

صبح امروز عطر شهادت در آسمان خراسان جنوبی به ویژه شهر بیرجند پییچد و به راستی چه مظلومانه چشم به راه دوخته بودند تا هواپیمای حامل دو تن از شهدای گمنام از راه برسد.

امروز بار دیگر بوی جنگ و شهادت در شهر پیچید، به راستی غمی بزرگ و سنگین فرودگاه بیرجند را در بر گرفته بود غمی که با ناله‌های مادران و پدران داغدار و در حسرت دیدار فرزند مانده تشدید می‌شد.

جانبازی را دیدم که بر صندلی سرد ویلچر تکیه زده بود و چشمانش منتظر به آسمان بود تا هواپیمای حامل دو شهید بر روی باند فرودگاه بنشیند و او اولین کسی باشد که خود را به پیکر این شهدا برساند.

آن سوی دیگر مادر شهیدی را دیدم که یک چشمش اشک و چشم دیگرش نگرانی و انتظار بود و شاید با خودش فکر می‌کرد آیا ممکن است یکی از این شهدا فرزند شهید گمنامش باشد.

او می‌گوید همیشه هر وقت شهدا به شهر ما می‌آیند سعی می‌کنم خود را به فرودگاه برسانم، گویی آنها فرزندان من هستند و از فرزندم خبر دارند.

هواپیما که بر زمین نشست همه حاضران در فرودگاه بیرجند خود را به سمت پیکرهای پاک دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس رسانند حال و هوا عجیبی بود امروز چشمان منتظر جانبازان، پدران و مادران شهدای مفقودالاثر برای ورود 2 شهید گمنام بارانی بود.

امروز بوی عطر و گلاب در شهر بیرجند پیچید و ما به شکرانه رسیدنتان سجده شکر فرود می‌آ‌وریم.

آری امروز بیرجند میزبان دلاور مردانی از جنس باران و عشق است، مهمانانی که سالها در خاکریز دشمن و دور از خانواده علیه ظلم و باطل جنگیدند و سربلندی و اقتدار را به میهن هدیه کردند.

امروز مردم بیرجند آمدند تا از همان ابتدای ورودتان به شهر از شما استقبال کرده به این امید که در آن دنیا آنها را شفاعت کنید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز پیکر دو شهید گمنام وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال جانبازان، خانواده‌های شهدا و مردم و مسئولان قرار گرفت.

فخر با بیان اینکه این شهدا 25 و 30 ساله هستند که در عملیات‌های بدر در شرق دجله و خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسیدند افزود: قرار است پیکر این دو شهید در 31 مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در شمال شهر بیرجند در محل پارک پرفسور معتمدنژاد تدفین شوند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر در خراسان جنوبی 121 شهید آرمیده‌اند و به راستی وجود شهدا در خراسان جنوبی نعمت و افتخاری بزرگ برای استان است و مایه مباهات است که هفته خود را با عطر شهدا آغاز کنیم و آنها برگ ضمانت را برای تمام عمرمان به امضا می‌رسانند و امیدواریم که همیشه شهدایی لحظاتمان را به سر ببریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.