ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38417
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری محفل قرآنی گرامیداشت شهید «حججی» در منطقه 9 تهران

برگزاری محفل قرآنی گرامیداشت شهید «حججی» در منطقه 9 تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت هیئت‌ امنای مسجد امام حسین(ع) منطقه 9 تهران، محفل انس با قرآن گرامیداشت شهید «محسن حججی»، شهید مدافع حرم، شام‌گاه 26 مردادماه در محل این مسجد برگزار شد. در این محفل قرآنی و معنوی که بعد از نماز مغرب […]

محفل انس با قرآن گرامیداشت شهید «محسن حججی» برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت هیئت‌ امنای مسجد امام حسین(ع) منطقه 9 تهران، محفل انس با قرآن گرامیداشت شهید «محسن حججی»، شهید مدافع حرم، شام‌گاه 26 مردادماه در محل این مسجد برگزار شد.

در این محفل قرآنی و معنوی که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، سیدمهدی هاشمی، قاری ممتاز قرآن کریم و از شاگردان مرحوم اربابی به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز رو به رو شد.

همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی، تعدادی از قاریان نوجوانان و جوان مسجد امام حسین(ع) نیز به اجرای برنامه تلاوت خود و نیز اعطای ثواب آن به روح ملکوتی شهید محسن حججی پرداختند.

یادآور می‌شود، مسجد امام حسین(ع) منطقه 9 تهران واقع در انتهای یادگار امام(ره)، خیابان برادران فلاح، نرسیده به آیت‌الله سعیدی از فعال‌ترین مساجد منطقه است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن و برنامه‌های مختلف دیگر می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.