ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38419
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

خون پاک شهدا؛ عاملی برای نابودی تروریست‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایوبی، امام جمعه شهرستان  کنگاور در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته 27 مردادماه این شهرستان با بیان این مطلب که آمریکا حامی اصلی داعش است و می‌خواهد چهره اسلام را مخدوش کند گفت: صهیونیسم و آمریکا می‌خواهند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایوبی، امام جمعه شهرستان  کنگاور در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته 27 مردادماه این شهرستان با بیان این مطلب که آمریکا حامی اصلی داعش است و می‌خواهد چهره اسلام را مخدوش کند گفت: صهیونیسم و آمریکا می‌خواهند منافع مسلمانان را به غارت ببرند و عزت و کرامت آن‌ها را خدشه‌‌دار کنند. در واقع آن‌ها می‌خواهند اسلام واقعی و ناب محمدی را از بین ببرند و اسلام داعشی را در کشورهای اسلامی پیاده کنند.
حجت‌الاسلام ایوبی با اشاره به اینکه انتقام خون شهید حججی از عاملان آن گرفته شده و پایمال نخواهد شد، ادامه داد: پیروزی حق بر باطل وعده الهی است و این امر در جبهه‌های جنگ محقق خواهد شد.
خطیب نماز جمعه کنگاور با اشاره به گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اضافه کرد: آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت و الگوهای موثر جامعه امروزی بوده و در حقیقت این آزادمردان، طلایه‌‌داران ایستادگی و مقاومت هستند.
وی افزود: این قشر رنج دیده و ایثارگر زحمات زیادی در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها کشیدند و آرامش را در جامعه حاکم کردند که با صبر و ایستادگی در برابر فشارهای روحی و شکنجه‌های جسمی رژیم بعث به اسلام آبرو بخشیدند و با حفظ وحدت در راه ایمان راسخ خود ثابت قدم ماندند.
امام جمعه کنگاور بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران و امید نشاط برای خانواده‌های آنان دانست و گفت: آزادگان در مقابل شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند و راه و مسیر سعادت را به خوبی انتخاب کردند.
محمد چشمه‌نوشی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.