ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38420
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
موافقت ترامپ با تشکیل فرماندهی مستقل سایبری

موافقت ترامپ با تشکیل فرماندهی مستقل سایبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موافقت کرده است تا وزارت دفاع این کشور یک فرماندهی مستقل را برای افزایش عملیات سایبری علیه داعش و سایر گروه های تروریستی و دشمنان تشکیل دهد. اعلام کاخ سفید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موافقت کرده است تا وزارت دفاع این کشور یک فرماندهی مستقل را برای افزایش عملیات سایبری علیه داعش و سایر گروه های تروریستی و دشمنان تشکیل دهد.

اعلام کاخ سفید به این معناست که فرماندهی سایبری آمریکا در نهایت از آژانس امنیت ملی جدا خواهد شد.

ترامپ فعلا موافقت کرده است تا فرماندهی سایبری استقلال بیشتری داشته باشد. ترامپ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این فرماندهی جدید و یکپارچه، فرصت های بیشتری را برای ارتقای دفاع ملی کشور ایجاد خواهد کرد. تشکیل فرماندهی سایبری جدید نشانگر عزم قاطع ما برای مقابله با تهدیدات تروریستی است و به متحدان ما اطمینان خواهد داد که واشنگتن از آنها در برابر تهدیدات تروریستی محافظت خواهد کرد.

این اقدام نشانگر تشدید تهدید ناشی از حملات سایبری از سوی سایر کشورها، سازمان های تروریستی و هکرها است. این در شرایطی است که تحقیقات درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و هک شدن ایمیل های مقام های ارشد سیاسی این کشور همچنان ادامه دارد.

هدف از این اقدام دادن استقلال بیشتر به فرماندهی سایبری خواهد بود و همین طور رها کردن آن از هرگونه محدودیتی که به خاطر همکاری با آژانس امنیت ملی با آن روبرو شده است.

جان مک کین سناتور آمریکایی ضمن استقبال از این اقدام، گفت: دولت باید سیاست و راهبرد روشن و شفافی را برای مقابله با تهدیدات سایبری طراحی کند.

این طرح سال گذشته از سوی اشتون کارتر وزیر دفاع سابق آمریکا به اوباما ارائه شده بود تا فرماندهی سایبری آمریکا از آژانس امنیت ملی جدا شود.

پس از تحلیف ترامپ، مقام های رسمی اعلام کردند که جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا از بخش های زیادی از این طرح حمایت کرده ولی مذاکره بر سر جزییات آن ماه ها به طول انجامیده است.

مقام های رسمی گفتند: طرح پنتاگون که به کاخ سفید ارسال شده، خواستار معرفی ژنرال ویلیام میویل به عنوان رئیس فرماندهی سایبری آمریکا شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.