ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3843
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۰۵
  • 661 بازدید
  • ارسال توسط :
فرزند شهید مدافع حرم خیر مدرسه ساز شد

فرزند شهید مدافع حرم خیر مدرسه ساز شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، فرزند شهید مدافع حرم امیر علی هیودی به مناسبت روز پدر هدیه خود را به ساخت مدرسه در دزفول اختصاص داد. یسنا هیودی، فرزند شهید والا مقام امیر علی هیودی در حاشیه مراسم تقدیر از خیرین مدرسه ساز در بخش سردشت شهرستان دزفول […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، فرزند شهید مدافع حرم امیر علی هیودی به مناسبت روز پدر هدیه خود را به ساخت مدرسه در دزفول اختصاص داد.

یسنا هیودی، فرزند شهید والا مقام امیر علی هیودی در حاشیه مراسم تقدیر از خیرین مدرسه ساز در بخش سردشت شهرستان دزفول مبلغی بالغ بر 15 میلیون ریال برای ساخت مدرسه هدیه کرد است.

امیر علی هیودی از فرزندان شهر ولایت مدار دزفول است که سال گذشته و در جریان دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) و مبارزه با گروهای تکفیری و تروریستی در کشور سوریه عاشورایی شده است.

این شهید والا مقام پیش از نائل آمدن به مقام پر افتخار شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در شمال استان خوزستان مشغول به تحصیل و علم آموزی بوده است.

پس از شهادت این شهید والا مقام مردم، شهرهای شمالی خوزستان با حضور پرشور در دزفول با وی وداعی ماندگار داشتند و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را در سرزمین مقاومت ایران اسلامی زنده کردند.

اهدا این مبلغ و حضور فرزند خرد سال شهید هیودی در جمع خیرین مدرسه ساز دزفول، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی مختلف داشته است  و راه و رسم معرفت را به خوبی تصویر سازی کرده است.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، از شهید امیر علی هیودی، اولین شهید مدافع حرم دزفول، دختری سه ساله به نام یسنا، به یادگار مانده است.

دختری که مانند دیگر دختران، بسیار بابایی است و هنوز چند روز از سفر پدرش به سوریه نمی‌گذرد که برای آرامش دلتنگی اش باید تمام اهل خانه بسیج شود، برایش عروسک می‌خرند و به او می گویند پدرت از سوریه برایت عروسک فرستاده است.

دزفول از جمله شهرهای پیشتاز در عرصه جذب کمک‌های مردمی برای ساخت مدرسه است و امسال بیش از 30 پروژه آموزشی را خیرین برای ساخت در دزفول بر عهده گرفتند.

سردشت یکی از بخش‌های شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان و جنوب غربی ایران است و بر پایه سرشماری پایگاه آمار ایران، شمار مردم بخش سردشت شهرستان دزفول  بیش از 40 هزار نفر است.

سردشت با داشتن بخش‌های مختلف کوهستانی دارای محرومیت‌های گسترده در حوزه آموزش و پروش و دیگر عرصه‌ها و خدمات اجتماعی و اقتصادی است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن