ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38449
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تعداد نیروی داعش در شرق لبنان، 600 نفر تخمین زده می‌شود

تعداد نیروی داعش در شرق لبنان، 600 نفر تخمین زده می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل‌ خبرگزاری فارس، «علی قانصو» مدیر اداره تبلیغات ارتش لبنان در کنفرانسی خبری به توضیح اطلاعاتی درباره عملیات آغاز شده علیه داعش در ارتفاعات شرقی این کشور پرداخت. بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، قانصو گفت: داعش حدود 120 کیلومتر را اشغال کرده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل‌ خبرگزاری فارس، «علی قانصو» مدیر اداره تبلیغات ارتش لبنان در کنفرانسی خبری به توضیح اطلاعاتی درباره عملیات آغاز شده علیه داعش در ارتفاعات شرقی این کشور پرداخت.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، قانصو گفت: داعش حدود 120 کیلومتر را اشغال کرده و یک سال است که در محاصره قرار دارد و این محاصره دو هفته اخیر تنگ‌تر شده است .

وی تصریح کرد: داعش این مناطق را به ولایت‌هایی شبیه به استان تقسیم‌بندی کرده و تعدادی داعشی‌ها در اراضی لبنانی 600 نفر تخمین زده می‌شود.

علی قانصو افزود: تروریست‌هاف مجموعه نیروهای پیاده هستند که سلاح، تک‌تیرانداز، موتورسیکلت و ضد هوایی دارند و قدرت تحرک سریع و مقابله با نیروهای نظامی را دارند؛ داعش همچنین تعدادی موشک در اختیار دارد  اما تا کنون از آنها برای هدف قرار دادن شهرها استفاده نکرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتش حلقه محاصره داعش را تنگ‌تر کرد  از ساعات 5 (به وقت محلی لبنان) حمله به آنها  آغاز شد ؛ شهرها به هیچ وجه هدف قرار نخواهند گرفت.

در حال تکمیل

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.