ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38491
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
در پاسخ به یک بی قانون

در پاسخ به یک بی قانون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،با این مقدمه درباره این مطلب توهین آمیز چند نکته قابل ذکر است. در پاسخ باید افزود، اهمیت این رخداد و دامنه تأثیر آن را نمی‌توان در محدوده دیرالزور و حتی گستره پرماجرای منطقه غرب آسیا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،با این مقدمه درباره این مطلب توهین آمیز چند نکته قابل ذکر است.

در پاسخ باید افزود، اهمیت این رخداد و دامنه تأثیر آن را نمی‌توان در محدوده دیرالزور و حتی گستره پرماجرای منطقه غرب آسیا ارزیابی کرد و لذا این حمله با دستور مسقیم رهبر حکیم انقلاب در قالب دفاع مشروع انجام پذیرفت.

زیرا مقابله با تروریسم از جمله مباحث مورد تأیید مکرر سازمان‌های بین‌المللی، از جمله سازمان ملل متحد است و طبعاً مورد قبول قواعد حقوق بین‌الملل نیز هست.

بر اساس سابقه‌ای که در سازمان ملل متحد وجود دارد، حق دفاع مشروع بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد به عنوان استثنایی‌ بر اصل ممنوعیت توسل به زور در حقوق بین‌الملل در ماده 2 بند 4 قرار گرفته است.

در این میان روزنامه‌ زنجیره‌ای قانون، ناجوانمردانه فراتر از ملامت سپاه قدس عمل کرده‌ و با عوض کردن جای شهید و جلاد به نوعی جنایت آمریکا و تروریست‌ها‌ به واقع بزک کردن دشمن در مرتبه ی ادراک سازی و از همه مهم تر پیاده سازی سناریو عملیات روانی مستمر می تواند بزرگترین ضربه را به مسیر حرکت انقلاب اسلامی بزند.

نکته قابل توجه بعدی در این ماجرا ، قلم فروشی و مزدوری بودیعنی عناصر نفوذی به راحتی با قلم خود مطلب علیه کشور و منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی با هدایت سرویس های خارجی بصورت شبکه ای منتشر می کنند آنها تلاش کردند برخی از خبرنگاران، مدیران و مسئولان روزنامه های داخلی را به صورت کاملاً هوشمند "مانند پروژه آمد نیوز "در اختیار بگیرند و بیشتر تیترها و برخی مقالات را به صورت همسو و مشترک منتشر کنند و در برخی موارد فشار بر نظام ایجاد کنند.

کینه‌ورزی روزنامه قانون علیه سپاه پاسداران طی سال های اخیر در حالی رخ می‌دهد که قلم آلوده آن اقشار متدین جامعه و گفتمان انقلاب نشانه رفته و شهادت جوانان برومند را نتیجه اشتباه محاسباتی ایرانی‌ها معرفی می‌کند! که جامعه جهانی در وصف رشادت و حماسه آفرینی شهید والا مقام محسن حججی، سخن می‌گوید و نباید متعجب بود زیرا نتانیاهو اصلاح طلبان را سرمایه اسرائیل در ایران می خواند.

باید قدر نعمت امنیت که مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان و مدافعان حرم بود و نمک نشناسی ظلم به تاریخ و غیرت دینی ، ملی جامعه می باشد و در پایان از نهاد های نظارتی انتظار برخورد انقلابی با این حرکت هنجار شکن که به نوعی حرکت خلاف امنیت ملی است می رود.

مرتضی سویلمی

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.