ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38551
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در کردستان برگزار می شود

مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در کردستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رشید قربانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و تغییر نام مجتمع خوابگاهی شهدای دانش آموزش که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، گفت: امید است این مجموعه بتواند رضایت مندی دانش آموزان و فرهنگیان را جلب کند.  مدیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رشید قربانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و تغییر نام مجتمع خوابگاهی شهدای دانش آموزش که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، گفت: امید است این مجموعه بتواند رضایت مندی دانش آموزان و فرهنگیان را جلب کند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان عنوان کرد: مزین کردن اماکنی این چنین را به نام و یاد شهدا به فال نیک می گیریم و امیدواریم که تا برگزاری مراسم اصلی کنگر ۵۴۰۰ شهید کردستان فعالیت های شایسته تری انجام دهیم.

وی افزود: نباید فعالیت های مربوط به شهدا را در سه روز مراسم کنگره رفع تکلیف کرد بلکه باید در طول سال با برنامه هایی مختلف یاد شهدا را زنده نگه داشت و آن مراسم تنها به عنوان اختتامیه قلمداد شود.

قربانی به اشاره به برنامه های آموزش و پرورش استان کردستان در این بخش، گفت: آموزش و پرورش استان ۲۷ مورد برنامه مرتبط با این کنگره انجام داده یا در حال انجام دارد که تا رسیدن مراسم اصلی این کنگره به اتمام خواهد رسید.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کمیته دانش آموزی کنگره ۵۴۰۰ شهید تجلیل از شهدای دانش آموز و فرهنگیان است که در تاریخ هشتم شهریور ماه در مجتمع فجر سنندج با حضور مسئولان کشوری برگزار می شود.

وی گفت: در کنار این برنامه های شاخص و برجسته استانی، در تمامی شهرستانها و حتی مدارس استان کردستان نیز برنامه های متعددی مربوط به کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در دستور کار قرار گرفته و برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.