ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38600
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
مردمداری یکی از صفات برجسته شهداست/ شهدا با جانفشانی بستر خدمت را فراهم کردند

مردمداری یکی از صفات برجسته شهداست/ شهدا با جانفشانی بستر خدمت را فراهم کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در سفر به شفت در دیدار با خانواده شهید مسعود شمس در روستای چوبر و شهید مرتضی علیزاده در شهر شفت، اظهار کرد: در تمامی خاطراتی که از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در سفر به شفت در دیدار با خانواده شهید مسعود شمس در روستای چوبر و شهید مرتضی علیزاده در شهر شفت، اظهار کرد: در تمامی خاطراتی که از سوی والدین شهدا از آنان مطرح می شود مردمداری یکی از صفات برجسته ی آنان است.

وی افزود: شهید محسن حججی و همچنین شهید حسین پور و عشوری نیز که در راه دفاع از حریم اهل بیت و وطن ایثارگری کردند نیز دارای چنین روحیه و اندیشه های ارزشمندی بودند.

استاندار گیلان ادامه داد: شهیدان با جانفشانی و ایثارگری خود بستر خدمت را برایمان فراهم کردند و تلاش ما بر پایه ارزش های آنان است.

نجفی خاطر نشان کرد: اگر شهدا در دفاع مقدس و اکنون در دفاع از حرمین پا به این عرصه نمی گذاشتند قطعاً باید در داخل مرزها با دشمنان مواجه می شدیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.