ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3863
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار فرزندان پدران آسمانی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

دیدار فرزندان پدران آسمانی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گفت:حضرت علی (ع) مولود کعبه و شهید محراب بود و آن نشانگر آن است که ایشان همواره در مسیر الهی بودند.آیت الله […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
 ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گفت:حضرت علی (ع) مولود کعبه و شهید محراب بود و آن نشانگر آن است که ایشان همواره در مسیر الهی بودند.
آیت الله محسن مجتهد شبستری قطره های خون شهدا و اشک چشمی که در خوف از خدا ریخته شوند را تنها قطره های محبوب نزد خداوند عنوان کرد و افزود: هرچه داریم از خون مقدس شهدا داریم.
وی تاکید کرد: خون شهدا انقلاب و دفاع مقدس باعث پیروزی و استقلال انقلاب و نابودی توطئه های دشمنان اسلام شد و اکنون نیز شهدا مدافع حرم نیز با مقابله با دست پرورده های اسرائیل آمریکا و دشمنان اسلام ادامه دهنده راه آنان هستند .
امام جمعه تبریز ابراز امیدواری کرد : به زودی شاهدی پیروزی مردم مظلوم و مسلمان در کشوریه های سوریه ،یمن و عراق و همچنین خار و ذلیلی داعش ،آل سعود و ایادی امریکا باشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد :در صورتی که تربیت صحیح خانوادگی نبود شهدا پرورش نمی یافتند و زمانی که پدران و مادران و خانواده شهدا صبر پیشه نمی کردند راه شهدا و فداکاری در راه اسلام تداوم نمی یافت.
صمدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم گفت: امسال نیز مانند سال گذشته فرزندان شهدا و ایثارگر به مناسبت روز پدر به منظور تکریم و تجلیل از پدران آسمانی به دیدار پدران شهدا رفتند .
همچنین در این مراسم وفرزندان شهدایی که پدرانشان به آسمان عروج کرده اند به نیابت از پدران شهیدانش این روز را به نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تبریک گفتند و نیز از پدران و خانواده های شهدا مدافع حرم آذربایجان شرقی تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن