ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38638
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

شهر راهبردی حمیمه، دروازه ورودی به غرب استان دیرالزور آزاد شد + نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات در جنوب شرق استان حمص موفق شدند شهر راهبردی « الحمیمه»، دروازه ورودی به غرب استان دیرالزور را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند و خود را به ۴۰ کیلومتری شهر البوکمال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات در جنوب شرق استان حمص موفق شدند شهر راهبردی « الحمیمه»، دروازه ورودی به غرب استان دیرالزور را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند و خود را به ۴۰ کیلومتری شهر البوکمال برسانند. عملیات برای تثبیت مواضع در شهر حمیمه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین خبرها از جنوب شرق استان حمص حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین با عناصر تروریستی داعش توانستند، شهر راهبردی حمیمه را به کنترل خود درآورند.

در جریان این درگیری ها دهها تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند؛ این شهر دروازه غربی برای ورود به استان دیرالزور به شمار می آید. عملیات نیروهای مقاومت در این محور برای تثبیت مواضع ادامه دارد و احتمال ضدحملات داعش برای اشغال مجدد این شهر وجود دارد.

عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه برای آزادی شهر الحمیمه از نیمه شب گذشته از محور جنوبی و غربی ( منطقه ضلیعات) انجام شد و در همان گام نخست حدود ۵۰ درصد منطقه از وجود تروریست ها پاکسازی شد. در حال حاضر، فقط حومه شرقی و شمال شرقی حمیمه در اشغال تروریست ها داعش است و درگیری ها در این محور ادامه دارد.

نیروهای مقاومت در تلاش هستند با عقب راندن تروریست ها از پاتک های احتمالی در این محور جلوگیری کنند. حمیمه همچنین نقطه اتصال ایستگاه های پمپاژ دوم و سوم در استان در جنوب دیرالزور محسوب می شود و همین مسئله اهمیت آن را چند برابر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، روز گذشته نیروهای متحد با عقب راندن تروریست ها در جنوب استان دیرالزور خود را به ۳ کیلومتری ایستگاه پمپاژ دوم از محور غرب رساندند، در جریان این درگیری ها ۳۰ تروریست به هلاکت رسیدند. نیروهای متحد در این محور فاصله خود را با شهر راهبردی البوکمال به ۴۰ کیلومتر کاهش دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.