ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3867
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۱۸
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
آموزش دو هزار راوي روحاني در حوزه تبيين خاطرات و ترويج فرهنگ شهادت

آموزش دو هزار راوي روحاني در حوزه تبيين خاطرات و ترويج فرهنگ شهادت

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، حجت الاسلام محمدباقر نادم پنجشنبه شب در آيين يادبود شهيد رضا دامرودي، از شهيدان مدافع حرم، در روداب سبزوار اظهار كرد: اكنون بيش از 500 راوي زير نظر اين موسسه در سراسر كشور فعاليت مي كنند.وي افزود: تاكنون بيش از 50 عنوان كتاب و 100 عنوان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، حجت الاسلام محمدباقر نادم پنجشنبه شب در آيين يادبود شهيد رضا دامرودي، از شهيدان مدافع حرم، در روداب سبزوار اظهار كرد: اكنون بيش از 500 راوي زير نظر اين موسسه در سراسر كشور فعاليت مي كنند.
وي افزود: تاكنون بيش از 50 عنوان كتاب و 100 عنوان محصول فرهنگي مختلف شامل فلش كارت، نرم افزار، سي. دي و دي.وي.دي توليد و در اختيار علاقه مندان حوزه شهيد و شهادت قرار گرفته است.
وي گفت: همچنين در حال حاضر تيمي از روحانيون و طلاب جوان در حال تهيه كتاب و جمع آوري خاطرات و زندگي نامه شهداي مدافع حرم هستند.
حجت الاسلام نادم افزود: مهمترين برنامه سال جاري اين موسسه، آموزش راويان روحاني و توليد محتوا در زمينه هاي فرهنگي مرتبط با شهدا است.
وي با اشاره به اينكه امروز وظيفه اصلي ما در حوزه جنگ نرم، مقابله نرم با دشمن است، ادامه داد: براي رويايي با دشمن بايد از سلاحي مانند سلاح خود دشمن استفاده كرد و ما در حوزه جنگ نرم سلاحي بهتر از معارف اهل بيت (ع) و معنويت نداريم.
وي گفت: اين معنويت و معارف اهل بيت (ع) در سيره شهداي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم متبلور شده كه بايد با ترويج فرهنگ شهادت آن را به جوانان و نوجوانان معرفي كنيم.
وي با اشاره به اينكه فضاي فرهنگي كشور زمينه خوبي براي شناساندن شهدا به نسل جوان و نوجوان دارد، گفت: امروز بالاترين و بهترين كاري كه مي توان در كشور براي مقابله با جنگ نرم انجام داد، شناسايي و استخراج گنج معارف شهدا و تبيين آن براي نسل امروز است.
نادم ادامه داد: يكي از مهمترين نكات، موضوع امر به معروف و نهي از منكر در جامعه است كه بايد نسل جوان امروز ما به آن توجه كند.
شهيد رضا دامرودي، عضو گردان امام حسين (ع) سپاه ناحيه سبزوار و جمعي لشگر عملياتي پنج نصر خراسان رضوي در روز 25 مهر سال گذشته در منطقه عطين از حوالي شهر حلب سوريه در نبرد با تروريست هاي تكفيري داعش به شهادت رسيد.
شهر روداب، مركز بخش روداب در جنوب غربي شهر سبزوار و سبزوار در 230 كيلومتري غرب مشهد مقدس واقع است.
5132/8144/7499

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن