ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3872
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
آرزوی دیرینه شهید توسلی نبرد با رژیم صهیونیستی بود/ نقش آفرینی لشگر فاطمیون در محور مقاومت

آرزوی دیرینه شهید توسلی نبرد با رژیم صهیونیستی بود/ نقش آفرینی لشگر فاطمیون در محور مقاومت

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ام البنین حسینی شامگاه پنج شنبه در دیدار با شهردار مشهد مقدس اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و سپس انتخاب راه پرافتخار شهادت در این مسیر وظیفه بسیار خطیری را برعهده ما قرار […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ام البنین حسینی شامگاه پنج شنبه در دیدار با شهردار مشهد مقدس اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و سپس انتخاب راه پرافتخار شهادت در این مسیر وظیفه بسیار خطیری را برعهده ما قرار دادند و امیدواریم بار این مسئولیت را بتوانیم عهده دار شویم.

همسر شهید توسلی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در پیگیری اهداف شهدای مدافع حرم موفق باشیم و پیوند ایجاد شده میان دو ملت ایران و افغانستان در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی و همچنین دفاع از حریم ولایت را هدف خود قرار داده بودند و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران را جزو مهمترین افتخارات خود قلمداد می‌کردند.

همسر شهید توسلی در ادامه با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد در زمینه شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: همکاری شهرداری مشهد با خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین پرداختن به حوزه ایثار و شهادت با محوریت شهدای مدافع حرم قابل تقدیر است.

حسینی با اشاره به اینکه در فرهنگسرای انقلاب مشهد اتاقی برای ثبت خاطرات شهدای مدافع حرم در نظر گرفته شده است تاکید کرد: شهید توسلی همواره آرزو داشت به صورت رو در رو با رژیم غاصب صهیونیستی نبرد کند و حتی در جنگ 33 روزه نیز تلاش زیادی برای این مسئله داشت که نتوانست به آرزوی دیرینه خود برسد.

وی با بیان نقش آفرینی لشگر فاطمیون در محور مقاومت تاکید کرد: لشگر فاطمیون در جنگ با تکفیری‌ها در عملیات مختلفی حضور داشت و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن