ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38732
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۱
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام در عسلویه برگزار شد

مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام در عسلویه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه شنبه شب در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ این شهدای عزیز با خدای خویش معامله کرده و در راه خدا از ارزشمندترین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه شنبه شب در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ این شهدای عزیز با خدای خویش معامله کرده و در راه خدا از ارزشمندترین چیز یعنی جانشان گذشتند و عزت و سربلندی را به ملت ایران ارزانی داشتند.

حجت الاسلام میرشکاری از حضور مردم در این مراسم قدردانی کرد و افرود: مردم  همت کردند که در این هوای گرم به استقبال شهدا آمدند و دین خود را ادا کردند. قطعاً خداوند این عمل خیر شما  را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم که ولایت مداری سیره عملی شهدا بوده است و همه شهدا در وصیت نامه هایشان به ما  سفارش می کردند که امام و رهبر خود را تنها نگذاریم؛ این وصیت مسئولیت ما را برای حفظ انقلاب سنگین تر کرده است که راه شهدا را گم نکنیم و بتوانیم ادامه دهنده این راه نورانی باشیم.

در ادامه این مراسم سردار عبودزاده از جانبازان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سخنانی از حضور باشکوه مردم عسلویه در این مراسم تقدیر کرد و با نقل خاطراتی گوشه هایی از تلاش گروه های تفحص در خاک عراق و مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهدا بیان داشت.

در پایان مراسم یکی از مداحان مرثیه سرایی و نوحه خوانی کرد و مردم در کنار پیکر مطهر شهدا به عزاداری پرداختند.

پیکر مطهر این ۳ شهید خوشنام عصر یکشنبه با حضور پر شور مردم شیعه و سنی شهرستان عسلویه در مرکز دهستان اخند تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.