ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38790
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :

شاعران بنام کشور به یاد شهید حججی در ارس گردهم می‌آیند

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، ابراهیم نصیری، مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس،گفت: شاعران بنام کشور و آذربایجان‌شرقی به یاد شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در منطقه آزاد ارس گردهم می‌آیند. وی، افزود: عصر شعر”ابابیل حرم” روز سه‌شنبه 31 مردادماه همزمان با سالگرد شهادت جوادالائمه در شهر جلفا برگزار و شعرا […]

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، ابراهیم نصیری، مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس،گفت: شاعران بنام کشور و آذربایجان‌شرقی به یاد شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در منطقه آزاد ارس گردهم می‌آیند.
وی، افزود: عصر شعر”ابابیل حرم” روز سه‌شنبه 31 مردادماه همزمان با سالگرد شهادت جوادالائمه در شهر جلفا برگزار و شعرا سروده های خود را در این آیین تقدیم روح پاک شهدا و خانواده های آنان خواهند کرد.  
وی ادامه داد: در این محفل شعرایی همچون استاد سعید بیابانکی، استاد قاسم صرافان و شاعر پیشکسوت آذربایجان‌شرقی استاد احمد خسروشاهی از شاعران هم دوره استاد شهریار و نیز شاعران بنام دیگری همچون آقایان مهدی عظیمی، ابراهیم قبله آرباطان و جاوید سیفی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.  
نصیری، افزود: موضوع شهدای مقاومت نبایستی در محدوده دفاع از حریم حرم‌های مقدس در سوریه و عراق محدود و خلاصه شود و آرمان های مقدس شهدا بایستی به نسل جوان و در قالب‌های مختلف تبیین و ارائه شود.
مدیر فرهنگی منطقه آزاد ارس، گفت: نگاه مقطعی و احساسی به موضوع شهدا هر چندلازم است اما کافی نیست و یکی از آسیب های برنامه‌های فرهنگی این حوزه همین نگاه است و تبیین آرمان‌های شهدا که در امتداد خط امام و رهبری و نشات گرفته از نهضت عاشورا است جزو ضروریات است.    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.