ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38794
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۶
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی نیروهای سوریه دموکراتیک در غرب رقه

پیشروی نیروهای سوریه دموکراتیک در غرب رقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای سوریه دموکراتیک در بیانیه‌ای از پیشروی در بخش‌های غربی شهر رقه سوریه خبر دادند و اعلام کردند که موفق شدند محله الدرعیه در غرب این شهر را آزاد کنند. دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز پیشتر اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای سوریه دموکراتیک در بیانیه‌ای از پیشروی در بخش‌های غربی شهر رقه سوریه خبر دادند و اعلام کردند که موفق شدند محله الدرعیه در غرب این شهر را آزاد کنند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز پیشتر اعلام کرد، نیروهای حزب سوریه دموکراتیک تحت حمایت آمریکا ۷۰ درصد از مناطق شهر رقه را از گروه تروریستی داعش پس گرفتند.

این نیروها در ششم ژوئن وارد رقه شدند تا به مقابله با گروه تروریستی داعش که از خودروهای بمب‌گذاری شده و نیروهای انتحاری و پهپادها در حملات خود استفاده می‌کنند، بپردازند.

نیروهای “سوریه دموکراتیک” یک ائتلاف متشکل از عمدتا کردها و نیز اعراب محلی سوریه تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به شمار می‌آید و ائتلاف بین‌المللی آمریکا با حملات هوایی خود سعی در حمایت از این نیروهای عرب و کرد دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.