ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3882
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
  • 388 بازدید
  • ارسال توسط :
ارزش کار شهدای مدافع حرم دوچندان است/عشق به ولایت مدافعان حرم را به این درجه رساند

ارزش کار شهدای مدافع حرم دوچندان است/عشق به ولایت مدافعان حرم را به این درجه رساند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر اظهار داشت: عشق به ائمه اطهار (ع) و ولایت‌فقیه مدافعان حرم را به این درجه رساند. وی تصریح کرد: جوانان استان سمنان و کشور باید از […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر اظهار داشت: عشق به ائمه اطهار (ع) و ولایت‌فقیه مدافعان حرم را به این درجه رساند.

وی تصریح کرد: جوانان استان سمنان و کشور باید از این جوانان مدافعان حرم که با عشقی که از ائمه و ولایت در سینه داشتند به این درجه از کمال رسیدند؛ الگوبرداری کرده و ادامه‌دهنده راه آنان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به برگزاری آیین تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام فردا و هم‌زمان با سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور مثال‌زدنی و گستره مردم را در آیین خاک‌سپاری این شهید والامقام شاهد خواهیم بود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه شهدای مدافع حرم از دو پاداش دنیوی و اخروی بهره می‌برند عنوان کرد: هجرت از کشور برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) پاداش اخروی شهدای مدافع حرم را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان سمنان مصوبات این سفر را برای رفع مشکلات اساسی این استان مناسب ارزیابی و بیان کرد: مردم ثمرات این سفر را در کوتاه‌مدت احساس می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آب و اشتغال دو چالش مهم استان سمنان است افزود: دولت تصمیمات مناسبی در این دو زمینه برای استان سمنان اتخاذ کرده است.

آیت‌الله شاهچراغی بر ضرورت اجرایی شدن این مصوبات تأکید و عنوان کرد: مسئولان استان سمنان باید به‌طورجدی، مصوبات هیئت دولت در این سفر که خواسته و مطالبه مردم این استان است را پیگیری کنند.

فرارسیدن ماه رجب و برگزاری آیین معنوی اعتکاف رجبیه و نیز افزایش هرساله حضور جوانان و نوجوانان در این آیین معنوی از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه سمنان به امامت آیت‌الله شاهچراغی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن