ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38835
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۸
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالان اداره اوقاف با رعایت تقوا در مسیر نیت واقفین تلاش کنند

فعالان اداره اوقاف با رعایت تقوا در مسیر نیت واقفین تلاش کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در مراسمی معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره امور قرآنی و مسئول بازرسی رسیدگی به شکایات اداره اوقاف قزوین معرفی شد. حجت ‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این مراسم گفت: مسئولان در کارها باید تقوا داشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در مراسمی معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره امور قرآنی و مسئول بازرسی رسیدگی به شکایات اداره اوقاف قزوین معرفی شد.

حجت ‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این مراسم گفت: مسئولان در کارها باید تقوا داشته باشند و در تمامی زمینه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم‌ گیری‌های خود بداند.

وی افزود: مسئولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف است و باید خداوند را شاکر باشیم که در دستگاه اهل بیت در حال خدمت به امام‌زادگان و موقوفات هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین تصریح کرد: فعالیت در اوقاف حساسیت زیادی دارد و کارکنان اوقاف در راه احیاء موقوفات وظیفه سنگینی دارند که عملکرد مثبت در این حوزه می‌تواند ثواب دنیوی و اخروی را به ‌دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام عادل یادآورشد: فعالیت در اوقاف مسئولیت شرعی و حقوقی دارد و در حوزه مسابقات قرآنی، موقوفات و آستان مقدس امام‌زادگان فعالیت می کند.

وی گفت: احیای موقوفات، تثبیت وقف، اجرای امینانه نیت واقف، افزایش بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه وظیفه مهم سازمان اوقاف است که باید به آن توجه شود و اوقاف در احیای موقوفات فقط طبق نظر نیت واقف، مقام معظم رهبری، نظر مراجع و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف عمل می‌ کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین بیان کرد: توسل به خدا و ائمه به انسان کمک می‌کند در زندگی، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی کنیم و شهید حججی نیز با توسل به ائمه به عزت واقعی رسید.

حجت الاسلام عادل با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهید حججی سرشار از معرفت و بصیرت به اسلام، انقلاب و اهل بیت است، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم که ما را مانند شهید حججی در مسیر شهادت و خدمت به اسلام قرار دهد.

در این مراسم در احکام جداگانه ای از سوی حجت‌الاسلام عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین، حجت الاسلام مصطفی مجیدی به ‌عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی، علی عظیمی رئیس اداره امور قرآنی و سعید رحیمی مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین منصوب شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.