ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3886
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
ملت ایران برای اقتدار خود منتظر امر و نهی آمریکا نمی‌ماند

ملت ایران برای اقتدار خود منتظر امر و نهی آمریکا نمی‌ماند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن شکن شهرری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان ارشد شهرستان ری و آحاد مختلف جامعه در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن شکن شهرری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان ارشد شهرستان ری و آحاد مختلف جامعه در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روایاتی از معصومین علیهم‌السلام، مردها و زن‌های را لباس همدیگر خواند و اظهار داشت: لباس مایه زینت است، مردم و زن نسبت به همدیگر این وظیفه را دارند که عیوب همدیگر را بپوشانند.

وی گفت: زن و مردم مایه استراحت و آرامش یکدیگر هستند و موجب کمال هم می‌شوند، زن‌ها نسبت به مردها و مردها نسبت به زن‌ها رسالت‌ها و وظایفی بر عهده دارند.

امام جمعه شهرری با تاکید بر این‌که لباس تقوا بر تن کنید، عنوان کرد: لباس تقوا، عمل صالح است. باید انسان خودش را با عمل صالح زینت دهد، تقوا (ترس از خدا) سبب می‌شود که توجه انسان به خدا جلب شود.

اعتکاف آیین ارزشمند است و برکات زیادی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد

وی در بخش دیگری از سخنان خود برکات و ارزش‌های آیین معنوی اعتکاف را برشمرد و گفت: سرمایه انسان متقی معنویت است، قطعاً‌ با معنویتی که به واسطه اعتکاف در جامعه ایجاد شده است، خداوند برکات زیادی را برای ما نازل می‌کند.

شاهچراغی افزود:‌ اهل تقوا می‌دانند که خداوند متعال در قیامت برای آنان چه جایگاه و منزلگاه ویژه‌ای قرار داده است.

شهرستان ری 60 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم غیور و بصیر شهرستان ری در پاسداری و حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مردم مومن، ولایت‌مدار و شهید پرور شهرستان ری تاکنون 60 شهید مدافع حرم را تقدیم کردند.

شاهچراغی شعار اصلی همه شهدای مدافع حرم را «کلنا عباسک یا زینب سلام‌الله» خواند و تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با تمام وجود اعلام کردند که همه ما فدائیان اهل بیت علیهم‌السلام هستیم.

وی ادامه داد: تمام مسلمین باید رسالت و وظیفه خود را در زمان‌های مختلف به‌درستی بشناسند و به شایستگی آن را ادا کنند.

دانش‌آموزان باید علم توام با تعهد را بیاموزند

امام جمعه شهرری با اشاره به بیانات گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش‌آموزان گفت: بیانات امام خامنه‌ای در جمع دانش‌آموزان جنبه تاکیدی داشت.

وی با اشاره به بیانات تاکیدی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموزان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این بخش از سخنان خود به دشمنی استکبار و روحیات دشمن نسبت به ملت ایران و انقلاب اسلامی اشاره فرمودند.

شاهچراغی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به این نکته اشاره داشتند که متاسفانه در برخی مدارس مانع اقدامات و فعالیت‌های انقلابی دانش‌آموزان می‌شوند که باید دولت توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

وی ادامه داد: مهم است که دانش‌آموزان خوب درس بخوانند ولی این مسئله به این معنا نیست که نسل جدید انقلاب با مسائل انقلاب اسلامی آشنا نشوند، چرا که اگر دانش‌آموزان از همین ابتدا با دستاوردهای انقلاب اسلامی، رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و آرمان‌های والای انقلاب و رنج‌هایی که در راستای پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، آشنا نشوند در ادامه آینده کشور به دست عالمانی می‌افتد که انقلابی نیستند.

امام جمعه شهرری گفت: همین موضوع سبب می‌شود که ارزش‌ها در جامعه افول کند و آرمان‌های اوایل انقلاب کم‌رنگ‌تر شده و خون شهدا فراموش شود.

وی افزود: دانش‌آموزان علی‌رغم این‌که خوب درس می‌خوانند باید با ارزش‌های دین مبین اسلام، مباحث اعتقادی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نیز آشنا شوند.

دشمن به هیچ ضوابطی پایبند نیست

شاهچراغی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به هیچ ضوابطی پایبند نیستند، جمهوری اسلامی ایران در راستای قرارداد برجام تمام تعهدات خودش را عملی کرده است اما دشمنان انقلاب اسلامی به طور دائم کارشکنی و بهانه‌جویی می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز دولت آمریکا نسبت به اقتدار نظامی و توان موشکی ایران که جزو قرارداد برجام نبوده است بهانه‌جویی می‌کند.

امام جمعه امروز شهرری گفت: آمریکایی که مدعی توافق با جمهوری اسلامی است چند روز قبل به‌ بهانه‌ای غیر منطقی، از اموال ایران اسلامی دزدی آشکار کرده است، آن‌ها مدعی شدند در اتفاقی که در کشور لبنان افتاده و چند آمریکایی مزدور در آن کشته شده‌اند، ایران از آن حمایت کرده است و با همین بهانه 2 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران با تمام سود آن طی این سالیان را دزدیدند.

شاهچراغی با تاکید بر اهمیت توان نظامی خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس موشک‌های امروز را داشت، دفاع مقدس هشت سال به طول نمی‌انجامید.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ملت ایران هرگز در زمینه اقتدار خودشان منتظر امر و نهی آمریکا نخواهند ماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن