ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3888
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
  • 494 بازدید
  • ارسال توسط :
آيين استقبال از شهيد مدافع حرم محمدحسين حمزه  در سمنان برگزار شد

آيين استقبال از شهيد مدافع حرم محمدحسين حمزه در سمنان برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، شهيد محمدحسين حمزه از پاسداران تيپ 12 قائم آل محمد (عج) بوده كه در دفاع از حرم حضرت زينب كبري (س) و حضرت رقيه (س) در سوريه به شهادت رسيد.آيين استقبال از شهيد حمزه در كوشك امام رضا (ع) و با حضور مردم شهيدپرور سمنان برگزار […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، شهيد محمدحسين حمزه از پاسداران تيپ 12 قائم آل محمد (عج) بوده كه در دفاع از حرم حضرت زينب كبري (س) و حضرت رقيه (س) در سوريه به شهادت رسيد.
آيين استقبال از شهيد حمزه در كوشك امام رضا (ع) و با حضور مردم شهيدپرور سمنان برگزار شد و پيكر پاك اين شهيد در مزار شهداي گمنام سمنان طواف داده شد.
آيين وداع با اين شهيد والامقام امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهداي سمنان برگزار ‌مي شود.
آيين تشييع پيكر اين شهيد والا مقام نيز از ساعت 10 فردا شنبه، چهارم ارديبهشت‌ماه از معراج شهدا واقع در ميدان سعدي سمنان به سمت گلزار شهداي اين شهر انجام مي‌شود.
همچنين در مراسمي ديگري پيكر پاك شهيد محمد يوسفي ، افغانستاني مقيم ايوان‌كي در استان سمنان كه در قالب گردان فاطميون در سوريه به درجه رفيع شهادت نايل آمد، تحويل مسئولان استان شد.
معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگارايرنا گفت: شهيد محمد يوسفي، سرباز رشيد اسلام بود كه از استان سمنان در مبارزه با گروه‌هاي تكفيري صهيونيستي داعش در سوريه به جمع شهداي مدافع حرم پيوست.
مهدي ديابي افزود: شهيد يوسفي در عمليات مستشاري در حومه سوريه حضور داشت كه توسط گروه‌هاي تكفيري صهيونيستي داعش به خيل هم‌رزمان شهيدش ملحق شد.
7470/6026/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن