ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3890
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم وداع با پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در جوار بارگاه مطهر رضوی برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در جوار بارگاه مطهر رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید زهیر مجاهد مسئول فرهنگی لشگر فاطمیون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد با بیان اینکه امشب و همزمان با شب وفات حضرت زینب(س) مراسم وداع با پیکر سه شهید مدافع حرم در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی و استاد حوزه […]

حجت‌الاسلام سید زهیر مجاهد مسئول فرهنگی لشگر فاطمیون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد با بیان اینکه امشب و همزمان با شب وفات حضرت زینب(س) مراسم وداع با پیکر سه شهید مدافع حرم در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به نقش لشکر فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب (س) افزود: اگر این شهدا جان خود را فدا نمی‌کردند، قطعاً امروز نمی‌توانستیم دست داعشیان و تکفیری‌ها را از حرم اهل بیت (ع) کوتاه کنیم.

مسئول فرهنگی لشکر فاطمیون با تأکید بر اینکه راه شهدا در امتداد راه دیگر شهیدان اسلام است، ابراز کرد: شهیدان در راه زنده نگه داشتن اسلام و ادامه دادن راه انبیا و اولیا الهی تلاش کرده‌اند، امروز نیز این مهم بر عهده ما است که راه شهدا را پر رهرو نگاه داشته و یاد این عزیزان را زنده بداریم.

مجاهد عنوان کرد:  مراسم وداع با پیکر سه شهید مدافع حرم با نوای گرم سلیمان جعفری، قاری بین المللی افغانستانی و حاج میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی و با حضور خانواده معزز شهدا برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن