ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3898
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
  • 539 بازدید
  • ارسال توسط :
گلستان 2 شهید مدافع حرم را به آغوش کشید/شهدا پیام بصیرت آوردند

گلستان 2 شهید مدافع حرم را به آغوش کشید/شهدا پیام بصیرت آوردند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، چه تقارن قابل تأمل و شگفت‎انگیزی، وداع با پیکرهای دو شهید مدافع حرم «افشین ذورقی‎بحری» و «صادق شیبک» همزمان با شب وفات حضرت زینب(س)، مردم ولایتمدار استان گلستان را به شهیدپروری بلندآوازه کرده است. پیام‎آوران امروز که در قامت شهدای مدافع حرم در […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، چه تقارن قابل تأمل و شگفت‎انگیزی، وداع با پیکرهای دو شهید مدافع حرم «افشین ذورقی‎بحری» و «صادق شیبک» همزمان با شب وفات حضرت زینب(س)، مردم ولایتمدار استان گلستان را به شهیدپروری بلندآوازه کرده است.

پیام‎آوران امروز که در قامت شهدای مدافع حرم در جای ‎جای کشورمان از جمله استان گلستان تشییع و تدفین می‎شوند همچون پیام‎آور کربلا حامل پیام ولایتمداری، عزت، بصیرت، آزادگی و استکبارستیزی هستند.

‎شهدا نشان دادند که همچون حضرت زینب(س) پشت ولایت را خالی نمی‎گذارند؛ همچنانکه این بانوی بزرگ اسلام برای اینکه نهضت امام حسین(ع) حفظ شود از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

اگر آنروز حضرت زینب(س) با روشنگری کاری کرد تا پیام ولایت بر زمین نماند امروز نیز شهدا حامل پیام هستند؛ با خود کمی بیندیشیم شهدا چرا زمان وفات حضرت زینب(س) را برای آمدن برگزیدند و باز تلنگری دیگر؛ چرا شهدا چند روز مانده به برگزاری انتخابات وارد این استان شدند.

آری شهدا آمدند که فقط با چشم بصر نبینیم، بلکه بصیرت داشته باشیم؛ با معیارهایی که ولایت نشان‎مان داده انتخاب درست داشته باشیم نه با معیارهای دجال.

شهدا در لحظه‎ای آمدند که تبلیغات مرحله دوم انتخابات آغاز شده، اگر این شهدای مدافع حرم در بین ما بودند چه کسانی را تبلیغ می‎کردند؛ البته قصد توهین به هیچ‎کدام از کاندیداهای مرحله دوم انتخابات متصور نیست هدف از این نوشتار شناخت افراد اصلح است.

آری ما هم می‎توانیم مدافعان خوبی برای سفیران هدایت باشیم اگر بصیرت را ملاک و معیار قرار دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن