ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38996
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم گرامیداشت شهید “محسن حججی” در کرج برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهید “محسن حججی” در کرج برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، در پی شهادت شهید "محسن حججی" در روزهای اخیر در سوریه به دست داعش مزدور مراسم‌ گوناگونی در پاسداشت خون این شهید مجاهد در جای جای کشور از جمله استان البرز با حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور برگزار شد. عطر شهادت فرزندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، در پی شهادت شهید "محسن حججی" در روزهای اخیر در سوریه به دست داعش مزدور مراسم‌ گوناگونی در پاسداشت خون این شهید مجاهد در جای جای کشور از جمله استان البرز با حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور برگزار شد.

عطر شهادت فرزندان غیور ایران زمین این بار نه از خاک‌های تفتیده جنوب بلکه از خرابه‌های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد.

تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد، راهنمایش دل است و بهانه‌اش هم دل و بیعت حسینیان زمان بیعتی است به ‌رنگ خون که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجدصاحب الزمان(عج)  واقع در خیابان شهید بهشتی کرج، مراسم گرامیداشت شهید "محسن حججی" با حضور پرشور مردم و اصناف استان البرز برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.