ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39006
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
  • 447 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت را به اثبات رساندند/ ستاد فرعی دفاع مقدس در بخشداری ها باید تشکیل شود

مدافعان حرم جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت را به اثبات رساندند/ ستاد فرعی دفاع مقدس در بخشداری ها باید تشکیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، محمدرضا محسنی در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن میرزای شفتی فرمانداری با اشاره به اینکه آحاد جامعه در 8 سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند افزود: تاریخ ملت ایران مدیون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، محمدرضا محسنی در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن میرزای شفتی فرمانداری با اشاره به اینکه آحاد جامعه در 8 سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند افزود: تاریخ ملت ایران مدیون رشادت ها و دلاورمردی شهیدان است.

وی با بیان اینکه امینت بزرگترین نعمت یک جامعه است، گفت: با هر نوع ذائقه و تفکر سیاسی مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام هستیم و کسی نمی تواند این رشادت ها را زیر سوال ببرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه دشمنان نظام می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از بین ببرند تصریح کرد: ارزش های دفاع مقدس باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو و سینه به سینه انتقال یابد.

محسنی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با رهنمود های امام راحل و با باورهای دینی خود مبارزه کردند افزود: دیانت و انقلابی گری راهی برای تقابل با توطئه دشمنان اسلام است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه اکنون همه می دانند که فلسفه به وجود آوردن داعش تقابل و ضربه زدن به امنیت جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: مدافعان حرم جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت را به اثبات رسانده اند.

وی با بیان اینکه بودجه نظامی کشور ما در مقایسه با دیگر کشورها قابل قیاس  نیست افزود: اگر دکتر طریف وزیر امور خارجه کشورمان در پای میز مذاکره با کشورهای غربی اعلام می کند که هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید به پشتوانه اقتدار و فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت ملت ایران در پاسداری از آرمان های نظام جمهوری اسلامی تا پای جان است.

محسنی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی موظف به فرهنگ سازی در بین آینده سازان جامعه هستند، بیان کرد: دشمنان به دنبال تغییر تفکر و نوع نگرش فرزندان ما هستند.

وی با بیان اینکه اگر بر این باور برسیم که هر یک از مسوولیت ها در کشور بر خون هزاران شهید استوار گردیده است روزمرگی نخواهیم کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بهره گیری از ابزارهای تبلیغی برای تبیین فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ستاد فرعی دفاع مقدس در بخشداری ها باید تشکیل شود افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال باید متنوع تر برگزار گردد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت نیز در این جلسه با اشاره به شهادت شهیدان حسین پور و حججی تصریح کرد: انتقام سختی از داعش گرفته خواهد شد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه هفه دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز و تا 7 مهر ادامه خواهد داشت افزود: 58 واحد مسکن محرومین در هفته دولت و هفته دفاع مقدس امسال تحویل مددجویان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای جاویدالاثرشهرستان شفت در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، گفت: تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از دیگر برنامه این هفته خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.