ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3904
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۳:۰۱
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
کنگره شعر حضرت زینب(س) در کرمانشاه برگزار شد

کنگره شعر حضرت زینب(س) در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین اختتامیه کنگره ملی شعر حضرت زینب(س) شامگاه جمعه مورخ سوم اردیبهشت ماه سال‌جاری در تالار وحدت واقع در میدان آیت‌الله جلیلی شهر کرمانشاه به‌همت هیأت محبان شاهزاده علی‌اکبر(ع) برگزار شد. این مراسم با عنوان "حضرت زینب(س) و مدافعان حرم" و با همکاری […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین اختتامیه کنگره ملی شعر حضرت زینب(س) شامگاه جمعه مورخ سوم اردیبهشت ماه سال‌جاری در تالار وحدت واقع در میدان آیت‌الله جلیلی شهر کرمانشاه به‌همت هیأت محبان شاهزاده علی‌اکبر(ع) برگزار شد.

این مراسم با عنوان "حضرت زینب(س) و مدافعان حرم" و با همکاری آموزشگاه رزم مقدماتی شهدای کرمانشاه و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، روحانیان، بسیجیان، جوانان، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، هم‌رزمان شهیدان مدافع حرم استان و اقشار مختلف مردم متدین و ولایت‌مدار استان کرمانشاه انجام گرفت.

موضوع ویژه این مراسم صبر و مقاومت همسران شهدای مدافع حرم بود و این برنامه باشکوه با حضور اساتید برجسته شعر آیینی کشور انجام گرفت و از خانواده‌های معظم شهیدان مدافع حرم استان کرمانشاه در این مراسم تجلیل شد.

براساس این گزارش، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در آیین اختتامیه کنگره شعر حضرت زینب(س) با عنوان "حضرت زینب(س) و مدافعان حرم" به مدیحه‌سرایی پرداختند و شاعران آیینی مطرح کشور نیز اشعار پرشوری در مورد شهدای مدافع حرم قرائت کردند.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این کنگره ملی 28 فروردین ماه سال‌جاری اعلام شده بود و تمام آثار ارسالی باید دارای قالب‌های شعر کلاسیک بوده که 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از 10 اثر برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، استان شهیدپرور کرمانشاه 9 شهید والامقام به نام‌های شهیدان مهدی نوروزی، سعید قارلقی، صادق یاری، ابوذر امجدیان، اکبر ملکشاهی، ستار عباسی، رضا عباسی، سجاد حبیبی و حمزه کاظمی را در راه دفاع از حرم آل‌الله تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن