ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39067
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
استان بوشهر روز دوشنبه رنگ خدایی می‌گیرد/ زمان و مکان تشییع شهدا

استان بوشهر روز دوشنبه رنگ خدایی می‌گیرد/ زمان و مکان تشییع شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری فارس از بوشهر، استان بوشهر می‌رود تا بار دیگر میزبان شهدایی باشد که برای سرفرازی ایران عزیز، این وطن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.  فردا پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک  و از همه قشر همگی، می‌آیند تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری فارس از بوشهر، استان بوشهر می‌رود تا بار دیگر میزبان شهدایی باشد که برای سرفرازی ایران عزیز، این وطن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 فردا پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک  و از همه قشر همگی، می‌آیند تا به یازده شهید راه وطن در سرزمینی که تاریخش آکنده از استکبارستیزی است خوش‌آمد گویند. به این شهیدان راه اسلام بگویند که ما مردم استان بوشهر میراث‌دار خون پاک شما هستیم که شجره انقلاب را آبیاری کردید تا بتوانیم با رهبری بزرگ مقتدای خویش مردی از سلاله پاک نبی اکرم(ص) حضرت آیت‌الله العظمی‌خامنه‌ای  این انقلاب را به صاحب اصلیش حضرت مهدی موعود(عج) تقدیم کنیم.

فردا در گرماپزان استان بوشهر، این استان رنگ خدایی به خود می‌گیرد تا میزبان قدرشناس لاله‌هایی باشد که برای آزادی ، امنیت و رفاه امروز همه ما ، به امام امت خمینی کبیر لبیک گفتند و شربتی گوارا از خوان کرم الهی نوشیدند و ردای شهادت را  بر دوش کشیدند.

فردا دوشنبه  30 مردادماه رأس ساعت 7 بامداد در فرودگاه بین‌المللی بوشهر گردهم می‌آییم تا در مشایعت سه شهید نام‌دار استان بوشهر و هشت شهیدی که اگر چه در ظاهر بی‌نشان هستند اما در واقع فرزند تک تک مردمان استان بوشهر می‌باشند شرکت جوییم شاید که این شهدا بر همه غفلتی که برای اجرای وصیت‌های آنها به خرج دادیم بخششی عنایت کنند و در آخرت شفیع ما در نزد خداوند سبحان باشند.

می‌آییم تا با شهدا و امام شهدا بیعت کنیم و بگوییم اگر چه نادم هستیم و شرمنده و نتوانستیم آن گونه که شما خواستید عمل کنیم اما راهتان را ادامه می‌دهیم و در هیچ شرایط اجازه نمی‌دهیم عزت و منش یک ایرانی مسلمان با تصاویر سلفی و برجامی بی‌سرانجام، لکه‌دار شود که صد البته در کنار شما شهیدان راه اسلام، رویش‌هایی چون شهید حججی‌ها در دهه چهارم انقلاب  در قد و قامت مدافعین حرم پیامبر اکرم(ص) به وجود آمد.

می‌آییم و از شما بندگان صالح خدا که روحتان برای ماندگاری این نظام سرچشمه گرفته از اسلام ناب محمدی، آسمانی شده است یاد می‌گیریم که برای ماندگاری باید خدایی زندگی کرد و خدایی رجعت کرد به سمت معبودی که همه چیز در اختیار اوست.  

می‌آییم تا پس از بدرقه 10 شهید به سراسر استان بوشهر، در تشعیع شهیدی شرکت کنیم که خانه ابدیش در بوستان شغاب بوشهر قرار می‌گیرد تا بر عملکرد من رسانه‌ای، من مسوول، من کاسب، من کارمند، من رئیس، من نماینده مجلس، من عضو شورای شهر، من عضو بخش خصوصی و من شهروند نظارت کند که به فرموده قرآن کریم وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ. (463) و مپندارید آن کسانی راکه کشته شده‌اند در راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.