ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3910
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۵۰
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
حرم مطهر رضوي در وفات حضرت زينب كبري (س) به سوگ نشست

حرم مطهر رضوي در وفات حضرت زينب كبري (س) به سوگ نشست

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، سوگواري حضرت زينب (س) در شب گذشته حال و هواي خاصي داشت و متفاوت از مراسم ديگر همراه با اداي احترام به مقام شهدا بويژه شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س) بود.در اين مراسم توليت آستان قدس رضوي، 800 نفر از اعضاي لشكر فاطميون و مدافعان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، سوگواري حضرت زينب (س) در شب گذشته حال و هواي خاصي داشت و متفاوت از مراسم ديگر همراه با اداي احترام به مقام شهدا بويژه شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س) بود.
در اين مراسم توليت آستان قدس رضوي، 800 نفر از اعضاي لشكر فاطميون و مدافعان حرم حضرت زينب (س) در كنار خانواده هاي معظم شهدا در رواق امام خميني (ره) حرم مطهر رضوي حضور يافتند و با مديحه سرايي ذاكران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) به عزاداري پرداختند.
يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه در اين مراسم ضمن عرض تسليت به مناسبت رحلت بانوي بزرگ كربلا و گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم حضرت زينب(س) گفت: عاقبت به خيري در دنيا و آخرت با ثبات قدم در راه خداوند و ايثارگري ميسر مي شود.
حجت الاسلام مهدي ماندگاري افزود: شهداي مدافع حرم كه از جان خود براي مقابله با عوامل داعش گذشتند و از دين خدا در عراق و سوريه دفاع كردند، از شعله ور شدن آتش جنگ در بلاد اسلامي جلوگيري نمودند.
وي بيان كرد: شهداي مدافع حرم فقط از حريم ائمه معصومين (ع) دفاع نكردند بلكه مدافع دين اسلام، قرآن و مكتب اسلامي بودند و احترام نسبت به مقام شامخ آنان از سوي همه مسلمانان الزامي است.
وي گفت: عزت، سربلندي و امنيت ايران اسلامي مرهون مجاهدت هاي شهداي مدافع حرم است.
اين استاد حوزه و دانشگاه، ولايتمداري را شرط مدافع حريم اسلام بودن دانست و افزود: پيروي از ولي فقيه در اولويت است و بايد از رهبر معظم انقلاب كه ديده بان بصير و هوشيار نظام هستند، تبعيت كرد.
وي حضرت زينب (س) را دارنده شخصيت كامل دانست و اظهار كرد: ايشان تربيت شده خانواده اي است كه افراد اين خاندان هر كدام در فضايل اخلاقي و كرامات انساني كامل هستند.
نظير اين مراسم در مساجد، تكايا و محافل ديني مختلف مشهد و ساير شهرستان هاي خراسان رضوي برگزار شد.
7489 / 6053

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن