ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3912
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۲۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
خیابانی به نام نبل و الزهرا در انزلی نامگذاری شود

خیابانی به نام نبل و الزهرا در انزلی نامگذاری شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی،  سردار محمدعلی حق بین، شب گذشته در مراسم اجتماع مدافعین حرم بندرانزلی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ مستقیم و هزینه بالا نمی‌توانستند با جمهوری اسلامی در افتند اظهار داشت: امروز دشمن یک نیروی متمرکزی به نام داعش ایجاد کرده و پایگاهی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی،  سردار محمدعلی حق بین، شب گذشته در مراسم اجتماع مدافعین حرم بندرانزلی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ مستقیم و هزینه بالا نمی‌توانستند با جمهوری اسلامی در افتند اظهار داشت: امروز دشمن یک نیروی متمرکزی به نام داعش ایجاد کرده و پایگاهی برایشان درست کرده و برای جنایت به آن‌ها آموزش داده تا با نام الله، سر افراد بی‌گناه را از تن جدا کنند.

وی با اشاره به افتخارات مردم گیلان افزود: انزلی دومین شهری است که بیشترین مدافعان حرم را داشته و انتظار داشتیم حداقل خیابانی را به نام نبل و الزهرا در این شهر نامگذاری کنند تا هم رزمندگان و هم خانواده شهدا به این امر افتخار کند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: این انتظار را از شورای شهر انزلی دارم که حداقل این کار را انجام دهند زیرا نبل و الزهرا متعلق به ما و پاره تن اسلام است و امروزه مردم افتخارات خود را درکتاب‌ها ثبت می‌کنند چرا که بیش از 55 هزار انسان شیعه در محاصره بودند و انزلیچی‌ها در این آزادی سهیم بودند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی را که دشمن به جهت آماده‌سازی خود در آن سوی مرزها برای حمله به مرزهای میهن و شهرهای ما رقم می‌زد و در آنجا تمرین می‌کرد  را همانجا خفه کردیم تصریح کرد: آنها قرار بود 6 ماهه به جمهوری اسلامی برسند اما در طول چهار سال هم نتوانستند.

سردار حق بین تصریح کرد: اکنون که راه نفوذ را بسته دیدند فعالیت‌های خود را در پاریس انجام داده و 36 نقطه از کشور فرانسه مورد حملات تروریستی قرار گرفت که عملا"می‌توان گفت که پای صاحب خود را گاز می‌گیرند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امنیت مرزهایمان را به 2 هزار کیلومتر آن طرف تر بردیم خاطرنشان کرد: در گذشته برد موشک‌های جمهوری اسلامی ایران 2 هزار کیلومتر بود اما امروزه برد نیروی انسانی ما به 2 هزار کیلومتر رسیده و برد موشک‌هایمان دو برابر شده است.

سردار حق بین با بیان اینکه نباید کاری کنیم که دشمن به فرهنگ ما رخنه کند افزود: دشمن می‌خواهد از یک عرصه ما را بشکند و از همانجا نفوذ کند اما شهدا سنگر مستحکمی هستند که ما امروز داریم که با جان و دل از این سنگر محافظت می‌کنیم  و اگر دست حمایت شهدا از ما برداشته شود پاسخی دربرابر آن‌ها نخواهیم داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن