ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39127
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۳۴
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات کاراته یادواره شهید شهید حججی در شاهرود برگزار شد+تصاویر

مسابقات کاراته یادواره شهید شهید حججی در شاهرود برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهربانو عباسی مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با نسل شاهوار از برگزاری مسابقات ورزشی کاراته بانوان در سبک شیتوریو شیتوکای استان سمنان یادواره شهید محسن حججی در شاهرود خبر داد. وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهربانو عباسی مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با نسل شاهوار از برگزاری مسابقات ورزشی کاراته بانوان در سبک شیتوریو شیتوکای استان سمنان یادواره شهید محسن حججی در شاهرود خبر داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی اعلام و اظهار کرد: خانواده کاراته کشور افتخار این را دارد که شهید حججی از ورزشکاران این رشته ورزشی بود و سند افتخاری برای جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران رشته کاراته در پاسداری و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

مسئول برگزاری این مسابقات آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی های شهدای مدافع حرم دانست و افزود: قهرمانان واقعی و الگوی ورزشکاران شهدای مدافع حرم هستند و همه ما موظف هستیم که یاد و خاطره این شهدا را گرامی بداریم و قدر این اسطوره ها و افتخار آفرینی های آنها را بدانیم.

عباسی در ادامه صحبت های خود با اشاره به حضور 112 بانوی کاراته کا در این مسابقات بیان کرد: این مسابقات در 22 جدول مسابقه ای و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات به مدت یک روز در باشگاه کاراته کانون جوانان بسیج یادآور شد: قضاوت این مسابقات را هشت بانوی داور شهرستان شاهرود بر عهده داشتند و در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده لوح و مدال قهرمانی اهدا شد.

مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در پایان این مسابقات باشگاه کانون جوانان بسیج شاهرود با کسب 8 مدال طلا، چهار مدال نقره و 8 مدال برنز مقام اول، باشگاه الهادی با کسب 6 طلا، 7 نقره و 8 برنز، باشگاه هلال احمر با کسب 4طلا، 4 نقره و 2 برنز مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.