ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39156
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

سنایی‎راد: اضمحلال داعش را به‌زودی شاهد خواهیم بود

خبرگزاری مهر:معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داعش با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهد به سرنوشت خود ادامه دهد اما به‌زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود. سردار رسول سنایی راد شامگاه یک‌شنبه در یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد بابیان اینکه داعش با جنایت‌های بزرگ خود فراتر از هیتلر پیش رفته است، اظهار کرد: برای همه […]

خبرگزاری مهر:معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داعش با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهد به سرنوشت خود ادامه دهد اما به‌زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود. سردار رسول سنایی راد شامگاه یک‌شنبه در یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد بابیان اینکه داعش با جنایت‌های بزرگ خود فراتر از هیتلر پیش رفته است، اظهار کرد: برای همه روشن است که داعش دست‌پرورده لیبرال دموکراسی است و از ترس قدرت نظام اسلامی جنایت‌های غیرانسانی را انجام می‌دهد.  
سردار سنایی راد با گرامیداشت یاد شهید حججی از شهدای مدافع حرم، بیان کرد: داعش با نمایش صحنه شهادت این مرد بزرگ، قصد جبران شکست‌های خود را داشت درصورتی‌که آنان با این اقدام غیرانسانی، رفتارهای شوم خود را به تمام دنیا نشان دادند.
 
وی تصریح کرد: در دین اسلام این‌گونه برخورد با اسیر دیده نشده، ازاین‌رو به نمایش گذاشتن صحنه شهادت شهید حججی نشان‌دهنده بازیچه بودن داعش به دست لیبرال است.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز جهان غرب فهمیده است در برابر نظام اسلامی بسیار ناتوان است و به‌تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد ازاین‌رو جریان تکفیری را به میدان آورده تا سود ببرد.
 
سردار سنایی گفت: هدف از حضور نیروهای ایران در سوریه دفاع از مظلومیت و انسانیت است و این امر مهم سبب مستأصل شدن جهان غرب شده است.
 
وی اظهار کرد: امروز در سوریه و عراق دو جبهه در حال مبارزه هستند، جبهه‌ای که اسیر را به‌طور غیرانسانی به قتل می‌رسانند و جبهه‌ای که برای دفاع از مظلوم از جان خود می‌گذرند.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دست دوستی داعش با اسرائیل و آمریکا ظاهری است، همراهی این سه جریان شوم فقط به دلیل ترس از نظام اسلامی است.
 
سردار سنایی تصریح کرد: جریانی که ملعبه دست لیبرال باشد، سرنوشتی جز بیچارگی و بدنامی برایش وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: تمامی هزینه‌های اقدامات تروریستی سوریه و عراق از طریق دلارهای نفتی تأمین می‌شود و محل برنامه‌های آنان در اردن است.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: جهان غرب برای تغییر قدرت سوریه در تلاش است اما این تغییر را در ترکیه شاهد هستند.
 
سردار سنایی گفت: جهان غرب خیال تغییر نسل جوان را داشت و تصور می‌کرد جوانان شجاع که حاضرند برای دفاع از نظام اسلامی و ظلم ایستادگی کنند دیگر وجود ندارد اما ایران با تقدیم شهدایی همچون شهید حججی ثابت کرد همیشه پیرو ائمه (ع) هستند و قدمی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.