ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39185
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
سروستان میزبان خانواده شهید مدافع حرم “محسن حججی” خواهد شد

سروستان میزبان خانواده شهید مدافع حرم “محسن حججی” خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) خانواده شهید سرافراز مدافع حرم آل الله "شهید محسن حججی" میهمان مردم شهید پرور شهرستان سروستان خواهند بود.   براساس آخرین اخبار دریافتی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) خانواده شهید سرافراز مدافع حرم آل الله "شهید محسن حججی" میهمان مردم شهید پرور شهرستان سروستان خواهند بود.

 

براساس آخرین اخبار دریافتی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، مراسم استقبال از این خانواده عزیز و گرانقدر  روز سه شنبه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب برگزار می شود و پس از حضور آنان در ویژه برنامه تجلیل از مقام این شهید والا مقام در شیراز، عصر روز سه شنبه وارد شهرستان سروستان می شوند.

 

حضور خانواده شهید محسن حججی در جمع مردم شهید پرور منطقه مهارلو و همچنین شرکت در مراسم گرامیداشت مراسم سردار شهید مدافع حرم " حاج آزاد خشنود " شهر کوهنجان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این خانواده سرافراز می باشد.

 

در ادامه این حضور، مراسم باشکوه استقبال مردم سروستان و همچنین ویژه برنامه تجلیل از این شهید بزرگوار و خانواده معزز شان همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب  و عشاء در حسینیه سیدالشهداء(ع) سروستان می باشد.

 

تجلیل از مقام شامخ این شهید عزیز و خانواده ایشان و همچنین رونمایی از یکی از پنجره های حرم مطهر امامین جوادین(علیهم السلام)، مداحی  و سخنرانی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این میهمانی باشکوه خواهد بود.

 

خاطرنشان می شود این ویژه برنامه فرهنگی و بصیرتی که در راستای گسترش فرهنگ جهاد و شهادت صورت می گیرد به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان و با همکاری صمیمانه خانواده این شهید سرافراز مدافع حرم صورت می گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.