ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39232
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی افتتاح شد

خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر؛ آرش رشوند آوه روز دوشنبه در آیین افتتاح خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، افتتاح باغ‌وحش رباتیک بوستان ملی باراجین و کلنگ زنی بزرگ‌ترین مرکز تفریحی- تجاری استان قزوین افزود: بزرگترین افتخار این سازمان این می‌باشد که در ۳ سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر؛ آرش رشوند آوه روز دوشنبه در آیین افتتاح خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، افتتاح باغ‌وحش رباتیک بوستان ملی باراجین و کلنگ زنی بزرگ‌ترین مرکز تفریحی- تجاری استان قزوین افزود: بزرگترین افتخار این سازمان این می‌باشد که در ۳ سال گذشته به طور متوالی در سالروز ورود آزادگان ۳ پروژه مهم را مورد بهره‌برداری قرار داده است.

وی با بیان اینکه این سازمان در سال‌های گذشته پروژه‌های مختلفی را اجرایی کرده است،   بیان کرد: در سال ۹۴ موزه دکتر صالحی و خانه سردار مفخم، در سال ۹۵ خانه مرحوم حجت‌الاسلامسیدعلی‌اکبر ابوترابی، سیدآزادگان و در سال ۹۶ خانه شهید سرلشکر بابایی را مرمت و بهسازی شده است.

رشوند آوه گفت: اکنون مرحله اول این پروژه به بهره‌برداری رسیده است  که در مرحله دوم  پروژه خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، پلاک‌های اطراف این خانه برای تبدیل به خانه فرهنگ با هدف بازآفرینی و احیای محله تملک خواهد شد.

وی بیان کرد: مسقف کردن حیاط خانه شهید بابایی، روشنایی و گازرسانی از دیگر اقداماتی است که به زودی در این پروژه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: مدیریت خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی بر عهده برادر شهید بابایی قرار می‌گیرد تا به صورت مردمی این مجموعه مدیریت شود.

وی مطرح کرد: در مجهز کردن خانه شهید بابایی، باید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اقدامات لازم را انجام دهد تا علاقمندان از آثار شهیدبابایی بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین  با بیان اینکه مرمت و بازسازی خانه شهید بابایی در ۷۰ روز انجام شده است، گفت:  احیای چنین خانه‌هایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهید بابایی به آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تأثیر فراوانی دارد.

وی از همکاری سازمان خدمات طراحی، منطقه ۲ شهرداری قزوین، سازمان پسماند، سازمان پارک ها و فضای سبز و سازمان زیبا سازی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.