ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39247
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
رویکرد شهرداری قزوین ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

رویکرد شهرداری قزوین ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ناصر گنجی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی بزرگ‌ترین مرکز تفریحی- تجاری استان قزوین اظهار کرد: پروژه بزرگ‌ترین مرکز تفریحی – تجاری استان قزوین (سیتادیوم) با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در این شهر اجرایی می‌شود. وی بیان کرد: در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ناصر گنجی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی بزرگ‌ترین مرکز تفریحی- تجاری استان قزوین اظهار کرد: پروژه بزرگ‌ترین مرکز تفریحی – تجاری استان قزوین (سیتادیوم) با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در این شهر اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در این شرایط اقتصادی سخت تنها راه برون رفت از این وضعیت و تامین منابع مالی جدید، جذب سرمایه‌گذاران است که در این راستا شهرداری قزوین در سال های گذشته پروژه های متعدی با جذب سرمایه گذار اجرایی کرده است.

گنجی بیان کرد: همانطور که رویکرد دولت رونق صنعت گردشگری است مدیریت شهری قزوین هم نیز این رویکرد را دنبال می کند.

وی گفت: پروژه بزرگ‌ترین مرکز تفریحی – تجاری استان قزوین با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال اجرایی خواهد شد که ۳۵ درصد از این پروژه سهم شهرداری قزوین و ۶۵ درصد سهم سرمایه گذار است.

گنجی بیان کرد: این پروژه در ۲۴ ماه اجرایی خواهد شد و در ۲ سال آینده مورده بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این مرکز علاوه بر اینکه مورد بهره‌برداری شهروندان قزوینی است همه مسافران و گردشگرانی که از اتوبان تهران – قزوین عیور می‌کنند از این مرکز بهره‌برداری خواهند کرد.

گنجی ابراز کرد: مدیریت شهری قزوین تلاش دارد تا قزوین را به مقصد گردشگری تبدیل کند.

اقدام مدیریت شهری قزوین در مرمت و بهسازی خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی قابل تقدیر است

محمد بابایی، برادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: اقدام مدیریت شهری قزوین در مرمت و بهسازی خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی گفت: اجرای پروژه مرمت و بهسازی خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی یکی از آرزوهای پدر و مادر من بود که برای مراسم های مذهبی و تعزیه خوانی مورد بهره برداری مردم قرار گیرد.

بابایی: آرزوی خانواده من برای اجرای این پروژه محقق نمی‌شد مگر با تلاش و حمایت مدیریت شهری قزوین، که اکنون این مهم به تحقق رسیده است.

برادر شهید بابایی ابراز کرد: خانه و حسینیه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی آماده بهره‌برداری برای جوانان و نوجوانان است و تحقق این مهم می‌تواند تاثیر بسزایی در شناساندن سیره شهید بابایی به نسل امروز و آینده داشته باشد.

بابایی با اشاره به مرحوم صدیقه حکمت همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی خاطرنشان کرد: نخستین بار مرحوم صدیقه حکمت طرح ایجاد خانه و حسینیه شهید بابایی را مطرح کردند و جای خوشحالی است که این مهم به تحقق رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.