ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39251
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
اخلاص شهید «حججی» موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد

اخلاص شهید «حججی» موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام «مهدی پورمحمدی» پیش از ظهر امروز 30 مردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در جامعه کنونی اگر سیره شهداء را در بین دانش‌آموزان ترویج کنیم، بسیار مؤثر است. زیرا جاذبه شهدا زیاد بوده و همین امر موجب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام «مهدی پورمحمدی» پیش از ظهر امروز 30 مردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در جامعه کنونی اگر سیره شهداء را در بین دانش‌آموزان ترویج کنیم، بسیار مؤثر است. زیرا جاذبه شهدا زیاد بوده و همین امر موجب هدایت آنها می‌شود.

وی افزود: یکی از راه‌های بزرگی که می‌توان، جوانان را به سمت مسجد و هیئت‌ها جذب کرد، الگوسازی از سیره شهدا در زندگی‌ آن‌هاست.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به نسل چهارم انقلاب بسیار امیدوار هستند و شهید حججی از نسل چهارم انقلاب است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با بیان این‌که ما شهید زیاد داشتیم و فیلم و عکس از شهید هم زیاد بوده، تصریح کرد: اخلاص شهید حججی از نسل چهارم انقلاب موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد و موجب شد همه اقشار جامعه حتی خارجی‌ها نسبت به این نوع شهادت ابراز احساسات کنند.

وی افزود: اگر جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند، تمایل پیدا می‌کنند مانند شهیدانی از جمله چمران، باکری و حججی شوند و آثار مثبت آن را در جامعه می‌توانیم شاهد باشیم.

پورمحمدی یادآور شد: راه نفوذ در دل جوانان شناساندن شهدا و الگوسازی شهدا برای آنهاست که در این زمینه صدا و سیما، رادیو، رسانه‌ها و هنرمندان می‌توانند مؤثر باشند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.