ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39286
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
ترمینال مسافری بندرکلانتری چابهار به بخش خصوصی واگذار می شود

ترمینال مسافری بندرکلانتری چابهار به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، بهروز آقایی در کارگروه گردشگری شهرستان چابهار اظهار کرد: در راستای توسعه صنعت حمل و نقل دریایی و گسترش گردشگری دریایی سرمایه گذاری گسترده در بندر چابهار صورت گرفته است. وی با اشاره به تکمیل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، بهروز آقایی در کارگروه گردشگری شهرستان چابهار اظهار کرد: در راستای توسعه صنعت حمل و نقل دریایی و گسترش گردشگری دریایی سرمایه گذاری گسترده در بندر چابهار صورت گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل وتجهیز ترمینال بین المللی مسافری دریایی بندر شهید کلانتری چابهار افزود: این ترمینال در محوطه ای به مساحت ده هزار مترمربع و زیر بنای 4000 مترمربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد وپانصد میلیون تومان احداث شده است.

آقایی با اشاره به راه اندازی خط دریای چابهار-عمان دربندر شهید کلانتری بیان کرد: ترمینال بندر کلانتری چابهار با ظرفیت پذیرش حداقل 600 مسافر ورودی وخروجی بصورت همزمان، مجهزترین ترمینال مسافری دریایی بنادر کشور است ودر راستای ایجاد فرهنگ مسافرت‌های دریایی وجذب توریسم زیارتی، سیاحتی و درمانی کشورهای منطقه، تجهیز شده است.

بهروز آقایی با یبان اینکه درآمدزایی ترمینال کلانتری در همان ابتدای تاسیس مورد نظر قرار نگرفته است، تاکید کرد: هم اکنون به منظور حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی در راستای پایداری خط مسافری چابهار-مسقط وهمچنین ایجاد خط های جدید با تخصیص اعتبار لازم واگذاری ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری در قالب مناقصه در حال انجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه مردم بلوچستان و کشور عمان روابط نزدیک خویشاوندی و اشتراکات فرهنگی و اجتماعی زیادی دارند، گفت: حذف روادید بین دو کشور عمان و ایران و اجازه تردد خودروهای پلاک عمان در سطح استان سیستان وبلوچستان می تواند صنعت گردشگری دریایی را متحول کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.