ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39298
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده کشور ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 30 مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم با تبریک پیشاپیش هفته دولت، اظهار کرد: ملت عزیز و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 30 مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم با تبریک پیشاپیش هفته دولت، اظهار کرد: ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در دفاع مقدس به تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب و با ایثار، مقاومت و پایمردی توانستند برنامه ها و نقشه های استکبار را نقش بر آب و رویاهای آنان را باطل کنند.

وی افزود: مردم با پیروی از فرماندهی کل قوا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی علی رغم همه حمایت های کشورهای غربی و استکباری به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

این مقام مسئول تصریح کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت امروز، مرهون زحمات این قشر ایثارگر است و ماندگارترین صحنه ها را در تاریخ به ثبت رساندند.

معاون فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه پاسداری از ارزش های شهدا و رزمندگان اسلام و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و آینده کشور ضروری است، افزود: همه مسئولان و ملت مدیون ایثار و فداکاری حماسه آفرینان دفاع مقدس و صبر و پایداری خانواده های معظم شهدا هستند لذا یاد شهدا باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود و همه باید به این وظیفه عمل کنیم.

چراغی از همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی در این شهرستان خواست در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس حضور فعال داشته باشند.

سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر نیز در ادامه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم، عنوان کرد: خداوند متعال، امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) در دفاع مقدس پشت سر رزمندگان ما بودند و هستند.

وی گفت: اگر ما در دفاع مقدس توانستیم پیروز میدان شویم و یک وجب از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دشمن ندهیم به خاطر آن روحیه انقلابی گری، تفکر انقلابی، ایمان و تقوای رزمندگان عزیز ما بود که به خاطر همان ایمان و تقوا توانستیم ایستادگی کنیم.

قاسمی اضافه کرد: امروز هم همین طور هست و شهدای مدافع حرم مثل شهید والامقام محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم از نسل سوم و چهارم انقلاب ما هستند که با روحیه انقلابی گری و تفکر انقلابی بر گرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) این راه را تشخیص دادند و در این مسیر حرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه شهدای عزیز درس آزادگی، استقامت و ایثار و گذشت را به نسل های بعدی ما انتقال دادند، تصریح کرد: وظیفه ماست که هم دفاع مقدس را گرامی داریم و هم به نحو احسن از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل داشته باشیم.

وی ضمن تشریح برنامه های دافاع مقدس خاطرنشان کرد: مراسم غبارویی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، زنگ مهر مقاومت، رژه موتوری و خودرویی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، برگزاری یادوارههای شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های بصیرتی در سطح پایگاههای مقاومت، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و مسکن محرومین و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز از جمله برنامه های ان هفته در رضوانشهر و پره سر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.