ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39331
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :

شناخت و معرفت به دین از شاخص‌های شهیدان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید حججی و مدافعان حرم که با حضور دو شهید گمنام در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های شهیدان، شناخت و معرفت از دین و آنچه که در اسلام عشق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید حججی و مدافعان حرم که با حضور دو شهید گمنام در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های شهیدان، شناخت و معرفت از دین و آنچه که در اسلام عشق و محبت ایجاد می‌کند معرفت است.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام، معرفت و شناخت بسیار مهم است، افزود: شهدای 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس زمینه ساز حفظ و عزت نظام اسلامی شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: موضوع شهدای مدافع حرم تبدیل به فرهنگ شده و مدافعان حرم هر چند غریبانه جان می‌دهند اما کارهای بزرگی می‌کنند.

نوفرستی با بیان اینکه شناخت امام آسان نیست، تصریح کرد: معرفت و شناخت است که دل، زبان و قلم را خدایی می‌کند و سراسر وجود رنگ خدایی می‌بخشد.

وی با بیان اینکه شهیدان با معرفت و شناخت این مسیر نورانی را انتخاب می‌کنند، بیان کرد: یکی از رسالت‌های ما این است که حقیقت اسلام ناب را به جهان عرضه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شهید حججی برای عظمت بخشیدن به تمام عظمت های دفاع از حرم به شهادت رسید، اظهار کرد: آنچه که در صحنه‌های سوریه، عراق و لبنان و نوع شهادت آن‌ها می‌گذرد به هیچ عنوان قابل بیان نیست.

وی افزود: در خراسان جنوبی نیز مانند سایر استان ها اگر نماینده ولی فقیه و امام جمعه در یک شخصیت متجلی شود زمینه وحدت، انسجام و هملی ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌های معنوی هرگز خود اعلام آمادگی نمی‌کنند، وقتی مردم به شرایط امام علم پیدا کردند، باید زمام امور را به دست علمای ربانی دهند.

نوفرستی تصریح کرد: در بحث نمایندگی ولی فقیه در استان از حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی دعوت شد که قبول نمی‌کرد اما از سوی رهبر معظم انقلاب به وی تکلیف شد.

وی افزود: امروز نیاز است مردم استان از رهبر معظم انقلاب برای ایجاد وحدت و انسجام بخواهند که حجت الاسلام والمسلمین عبادی در سنگر امامت جمعه بیرجند قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: دو حکم در دو جایگاه به طور قطع مصلحت استان نیست و مردم باید از رهبر معظم انقلاب بخواهند که این فرصت را برای وحدت و انسجام در استان فراهم کنند تا بیشتر از گذشته شاهد وحدت و انسجام در جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه باشیم و مردم از وجود حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیشتر برخوردار شوند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.