ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 3934
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان پوستر «خط سرخ» اعلام شد

فراخوان پوستر «خط سرخ» اعلام شد

دبیر اجرایی فراخوان پوستر خط سرخ (مدافعان حرم) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد از اعلام فراخوان این پوستر خبر داد و گفت: این اقدام باهدف ادای دین هنرمندان گرافیست در پاسداشت مجاهدت شهدای جبهه مقاومت اسلامی طراحی شده است و مهلت ارسال آثار نیز تا 30 اردیبهشت 95 است. مجتبی مجلسی، […]

دبیر اجرایی فراخوان پوستر خط سرخ (مدافعان حرم) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد از اعلام فراخوان این پوستر خبر داد و گفت: این اقدام باهدف ادای دین هنرمندان گرافیست در پاسداشت مجاهدت شهدای جبهه مقاومت اسلامی طراحی شده است و مهلت ارسال آثار نیز تا 30 اردیبهشت 95 است.

مجتبی مجلسی، «دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «هم‌ رزمان ایرانی و افغانستانی در شام و عراق»، «حضور ایران در مقابله با داعش»، «امنیت ایران و کشورهای منطقه» را از دیگر موضوعات این فراخوان اعلام کرد.

وی تأکید کرد: آثار ارسالی باید در چارچوب موضوعات و اهداف فراخوان بوده و مقتضی است از ارسال آثاری با درون‌مایه‌های تکراری یا صرفاً احساسی اجتناب شود، همچنین لازم است آثار از رسایی و گویایی لازم برای برقراری ارتباط با عموم اقشار مردم و نیز عموم مذاهب اسلامی برخوردار باشد.

دبیر اجرایی فراخوان پوستر خط سرخ ادامه داد:  آثار گرافیکی باید در سه قالب پوستر، به‌صورت عمودی، با ابعاد هر اثر باید 280×200 سانتی‌متر و با رزولوشن 72 و با فرمت jpg و مود RGB، بنر با ابعاد بنر 300×500 سانتی‌متر افقی و با رزولوشن 40 و با فرمت jpg و مود RGB و همچنین سایز مربع با ابعاد 1000×1000 پیکسل ارائه گردد. ارسال مشخصات شخصی (نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و آدرس دقیق پستی) به‌صورت فایل متنی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کمترین وظیفۀ هنرمندان برای پاسداشت حقیقی رشادت‌های مدافعان حرم و زنده نگه داشتن یاد آنان، تبیین درست و هنرمندانه آرمان‌های بلند این مجاهدان است، تصریح کرد: بر آن شدیم تا ضمن تجدیدعهد و ذکر قرآنی «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة»، به تبیین درست و هنرمندانۀ آرمان‌های بلند مجاهدان این جبهه و روشن کردن مرزبندی خط مقدس آنان از خطوط نفاق و تحجر اسلام آمریکایی بپردازیم.

دبیر اجرایی فراخوان پوستر خط سرخ افزود: شهدای مدافع حرم که درواقع مدافعان مردم مظلوم شیعه و سنی پناه آورده به حریم امن اهل‌بیت(ع) هستند، شاهدان عینی کهکشان دنباله‌دار جهاد فی‌سبیل‌الله‌اند و حتی با محاسبات مادی و ملی نیز همینانند که هجوم دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را در خارج از مرزها متوقف کرده‌اند.

گفتنی است، آثار منتخب این فراخوان ضمن اکران در شهرهای مختلف، چاپ کتاب و… در شبکه‌های توزیع مردمی نیز توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی postermovement.com@gmail.com ارسال کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن