ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3940
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
  • 295 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا سر چشمه تمام خوبی‌ها هستند

شهدا سر چشمه تمام خوبی‌ها هستند

فرامرز پور‌بابا ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ملارد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید حسین همتی اظهار کرد: امروز همانطور که مشاهده می‌کنید مردم شهید پرور شهر صفادشت پیگیر این شهید بزرگوار را با چه شوری تشییع کردند که در نوع خود مثال‌زدنی بود. […]

فرامرز پور‌بابا ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ملارد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید حسین همتی اظهار کرد: امروز همانطور که مشاهده می‌کنید مردم شهید پرور شهر صفادشت پیگیر این شهید بزرگوار را با چه شوری تشییع کردند که در نوع خود مثال‌زدنی بود.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم چراغ هدایت و سر چشمه خوبی‌ها هستند و این امنیت و آسایشی که امروز داریم را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های این افراد است که از جان خود در راه دفاع از حرم‌ آل‌الله گذاشته و مقابل ظلم و استکبار ایستاده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: شهید سروان حسین همتی از نظامیان مستشاری ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که برای دفاع از حرم آل‌الله در سوریه حضور داشت و به فیض شهادت رسید.

وی در پایان متذکر شد: شهید حسین همتی پنجمین ستاره درخشان شهدای مدافع حرم شهرستان ملارد است که در دفاع از حرم آل‌‌الله به شهادت رسید و امروز با حضور پر شور مردم شهید پرور شهرستان صفادشت در کنار مرقد مطهر امام زاده حمزه (ع) شهر ملارد به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن