ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39412
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
  • 502 بازدید
  • ارسال توسط :

آزادگان اسطوره هایی از جنس ایثار و مقاومت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، فرامرز جمشیدپور، سرپرست شهرداری رشت امروز، 30 مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان و ایثارگران شهرداری، با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن، پایداری و صلابت آزادگان در دوران اسارت را ستودنی خواند و اظهار کرد: آنهایی که دیروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، فرامرز جمشیدپور، سرپرست شهرداری رشت امروز، 30 مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان و ایثارگران شهرداری، با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن، پایداری و صلابت آزادگان در دوران اسارت را ستودنی خواند و اظهار کرد: آنهایی که دیروز در هشت سال دفاع مقدس صدام را حمایت و تجهیز کردند، امروز داعش را شکل داده اند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدات آزادگان و جانبازان و خون پاک شهداست، گفت: آزادگان بهترین سال های زندگی خود را در زندان های مخوف دشمن گذراندند و خم به ابرو نیاوردند.

سرپرست شهرداری رشت تاکید کرد: این اسوه های مقاومت و دلاورمردان بی ادعا بعد از بازگشت به وطن امروز در جهت خدمت به مردم در شهرداری رشت که پیشانی خدمت به مردم شهر است از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

جمشیدپور با اشاره به روحیه تعهد که نشات گرفته از ایمان و اخلاص است، افزود: این روحیه امروز استمرار یافته و آزادگان و ایثارگران شهرداری رشت با عشق به مردم در مجموعه مدیریت شهری خدمت می کنند.

امیر ترومیده، مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت نیز در این مراسم با اشاره به تحمل رنج ها و مشقت های فروان توسط آزادگان در طول دوران اسارت، افزود: آزادگان پس از بازگشت به وطن نیز در مسیر حفظ ارزش های انقلابی در هر جایگاهی که قرار گرفتند خالصانه وارد عمل شدند و به مردم خدمت کردند.

وی تصریح کرد: خاطرات آزادگان بسیار دردناک است و می توان گفت آنها در طول اسارت بارها شهید شدند و کلام و زبان از تقدیر و قدردانی آنها ناتوان است.

سید رضا موسوی روزان، رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری رشت نیز، با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام اظهار کرد: سالروز ورود آزادگان به وطن فرصتی برای بازخوانی روزهای پایداری و مقاومت و بیان آن برای نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: افتخاری برای ما است که امروز در مجموعه مدیریت شهری میزبان و قدردان آزادگان باشیم.

فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت نیز ضمن گرامیداشت سالروز ورود افتخارآمیز آزادگان به وطن گفت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت و حرم را گرامی می داریم و بر گذشت و ایثار آنها سر تعظیم فرود می آوریم.

وی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری مراسم تقدیر از آزادگان شهرداری رشت، افزود: آزادگان یادگاران و امانت هایی هستند که از هشت سال دفاع مقدس به جا مانده اند و وظیفه همه ما علی الخصوص مسئولان این است در جهت رفع مشکلات و دغدغه های معیشت و درمان ایثارگران و آزادگان به بهترین نحو عمل کنیم.

شیرزاد تصریح کرد: در مقابل ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان تلاش های مسئولان ناچیز است و ان شاءلله بتوانیم در دوره پنجم شورای شهر خدمات بیشتری را به ایثارگران ارائه کنیم، زیرا کشور و مردم ما هرگز ایثار و پایمردی های شما آزادگان ایثارگر را فراموش نمی کند.

وی با اشاره به اسارت شهید محسن حججی در دست داعش جنایتکار، اظهار کرد: شما آزادگان وقتی وارد وطن شدید بر خاک وطن بوسه زدید و باید مسئولان شرمنده باشند و ما همه شرمنده شما هستیم چون نتوانسته ایم آنچه که در حق شما است را ادعا کنیم.

سخنگوی شورای شهر رشت یادآور شد: آزادگان هر کدام یک اسطوره برای وطن هستند؛ اسطوره هایی از جنس ایثار و مقاومت و امروز نسل جوان ما با الگوگیری از شما برای دفاع از امنیت کشور و حرم حضرت زینب(س) راهی میدان نبرد با ظلم و استکبار می شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.