ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39423
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهبندان در گفتگو با نهبندان خبر، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهبندان در گفتگو با نهبندان خبر، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با همکاری و همت دارالقرآن بسیج سپاه نهبندان برگزار می شود،و در حاشیه این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف تقدیر به عمل می آید.

مختاری خاطر نشان کرد:این مراسم معنوی روز سه شنبه 96/5/31 همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان از عموم شهروندان  دعوت کرد تا با حضوردر مراسم  محفل انس با قرآن کریم و یادبود شهید حججی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر از برکات این برنامه  معنوی بهره مند گردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.